تلگرام بدون شک یکی از محبوبترین اپلیکیشن های پیام رسان در بین کاربران ایرانی و حتی جهان است و تلگرام مارکتینگ به یکی از راه های پرطرفدار کسب درآمد تبدیل شده است. دلیل آن را باید قابلیت های فراوان و سهولت استفاده از این برنامه بدانیم. با این حال طی چند سال اخیر به دلیل فیلترشدن این برنامه در ایران، بیشتر افراد در راه اندازی و چگونگی نصب مجدد تلگرام دچار مشکل می شوند.

این موضوع به ویژه زمانی سخت تر شده است که اپراتورهای زیادی سرورهای تلگرام برای فرستادن کد تاییدیه را مسدود کرده اند و در این شرایط این برنامه اصلا قابل نصب نیست. از طرفی متاسفانه تلگرام برخلاف اینستاگرام شرایطی را فراهم نکرده است که کد تاییدیه را به صورت ایمیل بفرستد. چطور می توان همه این مشکلات را دور زد؟

ادامه مطلب را به راهنمای نصب مجدد تلگرام اختصاص دادیم چون خیلی از همکاران ما در سیستم همکاری در فروش از طریق تلگرام با ما در ارتباط اند. این افراد همواره درخواست آموزش «چگونگی نصب مجدد تلگرام حذف شده» را از ما داشته اند. این مطلب برای دو دسته مفید است: آن هایی که می خواهند تلگرام خود را مجددا روی یک دستگاه دیگر نصب کنند یا این برنامه را پاک کرده و می خواهند روی گوشی یا دستگاه فعلی دوباره نصب کنند.

PDF راهنمای نصب مجدد تلگرام را حتما دانلود کنید که لازمتان می شود.

راهنمای نصب مجدد تلگرام

نصب مجدد تلگرام با شماره جدید

چگونگی نصب مجدد تلگرام بستگی به نیاز شما دارد. ما راه حل هایی را معرفی می کنیم که خودتان بر اساس مشکل و نوع نیازتان بتوانید از بین آن شیوه های نصب یکی را انتخاب کنید.

نصب مجدد تلگرام روی یک دستگاه دیگر

اگر می خواهید تلگرام خود را از روی دو دستگاه کنترل کنید، توصیه می کنیم اصلا این برنامه را از روی دستگاه اولیه پاک نکنید. چون اگر اکانت اول خود را همچنان داشته باشید، کد تاییدیه نصب مجدد در دستگاه جدید را روی دستگاه قبلی دریافت می کنید و دردسری نخواهید داشت.

حتما بخوانید: لینک مستقیم دیلیت اکانت اینستاگرام

نصب با استفاده از تلگرام وب

نصب تلگرام از طریق وب

برای این که بخواهید تحت وب از تلگرام استفاده کنید، کافی است به آدرس اینجا بروید. پس از آن شماره گوشی همراه خود را باید وارد کنید و سپس کد فرستاده شده به حساب تلگرامتان را در کادر خالی بنویسید.

متاسفانه تا قبل از این تلگرام برای افرادی که می خواستند تحت وب وارد اکانت خود  بشوند، گزینه ارسال پیامک را گذاشته بود اما به تازگی آن را حذف کرده است. بنابراین اگر روی دستگاه موبایلتان به تلگرام دسترسی ندارید، این روش دیگر کاربردی نیست.

پس توصیه می کنیم از روش بعدی استفاده کنید.

نصب برنامه تلگرام روی کامپیوتر یا لپ تاپ

افرادی که دنبال چگونگی نصب مجدد تلگرام حذف شده هستند، می توانند از این روش به راحتی استفاده کنند. تلگرام شرایطی را برای افراد فراهم کرده است که بتوانند از این برنامه روی دستگاه های دسکتاپی خود نیز استفاده کنند.

  • ابتدا به آدرس وب سایت تلگرام بروید: از اینجا
  • سپس از بخش فوتر سایت بسته به سیستم عامل خود یکی از گزینه های کامپیوتر شخصی/ لینوکس/ مک یا مک او اس را انتخاب کنید.
  • از صفحه بعدی نسخه قابل نصب یا پرتابل تلگرام را دانلود و نصب کنید.
  • پس از باز کردن برنامه تلگرام گزینه Start Messaging را انتخاب کنید.
  • در صفحه بعد حتما از پایین کادر عبارت or log in using your phone number را انتخاب کنید.
  • در این مرحله شماره تلفن خود را در کادر مربوطه با کد ایران (+98) وارد کنید و گزینه Next را بزنید.
  • این مرحله بسیار مهم است. در کادر خالی این صفحه باید کدی را وارد کنید که تلگرام به نسخه نصب شده روی دستگاه موبایل شما می فرستد و چون شما ممکن است به دلیل فیلترینگ نتوانید وارد حساب خود شوید، حتما گزینه send code via SMS را انتخاب کنید.
  • کد پیامک شده را در کادر مربوطه وارد کنید تا بتوانید روی کامپیوتر خود به حسابتان لاگین کنید.

دقت کنید برای استفاده از تمام نکات مطلب راهنمای نصب مجدد تلگرام که ذکر می کنیم باید فیلترشکنتان روشن باشد.

استفاده از شماره های مجازی

نصب تلگرام با شماره مجازی

«چگونگی نصب مجدد تلگرام» به این روش ممکن است کمی پیچیده باشد، پس دقت کنید. برنامه ها یا سرویس های مختلفی به رایگان یا با دریافت هزینه، شماره های مجازی را در اختیار شما قرار می دهند که می توانید از آن ها برای نصب مجدد تلگرام استفاده کنید.

برای استفاده از این روش تلگرام را روی دستگاه مورد نظر خود نصب کنید، کد تاییدیه را به شماره مجازی مربوطه بفرستید و با استفاده از کد دریافتی مراحل نصب را تکمیل کنید و وارد تلگرام شوید.

مشکلی که این نحوه نصب دوباره تلگرام دارد دسترسی نداشتن به مخاطبان تماسی است که روی سیم کارت خود دارید. اما اگر حساب تلگرام قبلی خود را کاملا از روی سرورهای این شرکت پاک نکردید، می توانید مخاطبان خود را با استفاده از شماره یا آیدی خود، در حساب جدیدتان وارد کنید.

چگونه سکرت چت را کنسل کنیم

نصب تلگرام های غیر رسمی

راهکاری دیگر که در توضیح چگونگی نصب مجدد تلگرام باید معرفی کنیم، استفاده از تلگرام های غیر رسمی است که فیلتر نیستند و عملکرد آن ها مشابه با برنامه اصلی تلگرام است. با کمی جستجو در پلی استور می توانید با برنامه هایی مانند تلگرام بدون فیلتر، مونوگرام بدون فیلتر و موارد دیگری روبرو شوید که البته باید با مسئولیت خود آن ها را نصب و استفاده کنید.

پس از نصب یکی از این برنامه ها می توانید کد تایید ورود به تلگرام را روی آن ها دریافت کنید و سپس با استفاده از این کد به تلگرام اصلی چه روی دستگاه موبایل دیگر یا کامپیوتر، دسترسی داشته باشید. بعد از نصب مجدد تلگرام اصلی، می توانید برنامه غیررسمی را کامل حذف کنید.

همچنین بخوانید: تبلیغات گسترده تلگرامی

سخن نهایی

راهکارهایی که در مطلب بالا به عنوان «راهنمای نصب مجدد تلگرام» گفتیم، برای هر دو دسته از کاربرانی که قبلا این برنامه را داشتند و همچنین کاربرانی که می خواهند این برنامه را روی یک دستگاه دیگر نصب کنند، مفید هستند.

نکته مهم در توضیح چگونگی نصب مجدد تلگرام حذف شده این است که با وجود این راه حل ها، تلگرام در کشور ما فیلتر است. بنابراین برای استفاده از آن تحت وب، روی گوشی همراه و تبلت یا روی کامپیوتر و لپ تاپتان، باید فیلترشکن خود یا پروکسی تان را فعال کنید.

بخوانیم: کسب درآمد از تلگرام

طریقه نصب مجدد تلگرام چطور است؟

برای این منظور می توانید از شماره مجازی، نسخه تحت وب یا برنامه تلگرام مخصوص سیستم عامل های دسکتاپی استفاده کنید که در این مطلب جزئیات آن را توضیح دادیم.

نحوه نصب مجدد تلگرام با استفاده از شماره مجازی چطور است؟

برنامه ها یا سرویس های ارائه دهنده شماره مجازی برای ثبت نام در تلگرام به شما یک شماره می دهند. اما باید دقت کنید پس از نصب تلگرام با استفاده از آن، به گفتگوها و مخاطبان تلگرام اصلی خود دسترسی نخواهید داشت.

اگر تلگرام را پاک و سپس مجددا نصب کنم، چه اتفاقی خواهد افتاد؟

گفتگوهای شما باقی خواهند ماند، اما نه برای همیشه. در تنظیمات این برنامه می توانید از قبل مشخص کنید این ماندگاری تا چه مدت باشد.

3.1/5 - (11 امتیاز)

موضوع مرتبط

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • ولی تلگرام های غیررسمی نصبشون ریسکه احتمالش بالاس که اطلاعاتمونو ببینینن و هک کنن

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست