تا حدودی همه ما با ترفندهای اینستاگرام آشنایی داریم؛ اما اینستاگرام مرموزتر از این حرف هاست و یک سری هک ها و فوت و فن هایی را شامل می شود که به آن ها ترفند های مخفی اینستاگرام می گویند.

اینستاگرام در حال حاضر یکی از محبوب ترین پلتفرم های دنیاست و کاربران زیادی را دربردارد؛ بعضی از افراد برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت در اینستاگرام آنلاین می شوند؛ اما بعضی برای بازاریابی و کسب درامد اینترنتی از آپشن های آن استفاده می کنند. برای آشنایی با «جدیدترین ترفندهای اینستاگرام» با سایت همکاری در فروش دایان افیلیت همراه باشید.

ترفندهای اینستاگرام pdf را از این قسمت دانلود کنید.

20 تا از برترین فوت و فن های اینستاگرام که هیچ جا پیدا نمی کنید!

در این مقاله ما 20 تا از ترفندهای اینستاگرام و همچنین ترفند های مخفی اینستاگرام را برایتان آورده ایم که می تواند تجربه شما را در این اینستاگرام بهبود ببخشد. هرچه بیشتر این تکنیک ها را بشناسید بیشتر از وقت گذاری در اینستاگرام لذت خواهید برد. اینستاگرام نکاتی را دربرگرفته که بقیه اپلیکیشن ها از آن بی بهره اند! برای آشنایی بیشتر با موارد بالا و همچنین دیدن جدیدترین ترفندهای اینستاگرام بیایید به ادامه مطلب بپردازیم:

بخوانید: رستریکت اینستاگرام

آموزش ترفندهای اینستاگرام

آموزش ترفندهای اینستاگرام

با 5 تا از ترفندهای طلایی اینستاگرام آشنا شوید:

1.ذخیره پست ها

در ابتدای اضافه شدن قابلیت ذخیره پست در ابنستاگرام، این قابلیت جز ترفند های مخفی اینستاگرام بود که هر کسی از آن مطلع نبود؛ این قابلیت به شما کمک می کند که اگر پست تصویری یا ویدیویی مثل آموزش های آشپزی یا مد لباس را دوست دارید می توانید با استفاده از آیکون پرچم زیر عکس آن را سیو کنید. دانلود از اینستاگرام بدون لاگین هم یکی دیگر از ترفندهای مرتبط به شمار می آید.

2.ذخیره پیش نویس ویرایش ها

گاهی می خواهیم قبل از اشتراک گذاری یک پست سبک های ویرایشی و انواع افکت ها را روی آن امتحان کنیم زیرا نمای پست در طراحی پیج اینستاگرام نقش حیاتی دارد؛ بنابراین می توانیم با کلیک روی گزینه Back به اینستاگرام اطلاع می دهیم تا میزان ویرایشی که روی پست انجام داده ایم را به عنوان پیش نویس ذخیره کند تا بعداً در صورت لزوم از آن استفاده کنیم!

3.فیلترهای A.R  

یکی از ترفندهای اینستاگرام که بیشتر جنبه سرگرمی دارد و با اسنپ چت مشابه است! با این فیلترها می توانید ماسک ها و افکت های خنده دار به چهره خود ببخشید و تایمی را با آن سرگرم شوید. با کشیدن انگشت به سمت چپ دوربین و کلیک روی فیلترها از این آپشن استفاده کنید.

4.هشتگ ها

اگر دنبال کسب درآمد از اینستاگرام هستید استفاده از هشتگ یادتان نرود. هشتگ می تواند پست شما را اکسپلور کند و دسترسی، لایک و کامنت کاربران زیادی را برایتان فراهم سازد.

ترفندهای حرفه ای اینستاگرام

با هم بخوانیم: تغییر رمز اینستاگرام بدون داشتن رمز قبلی

ترفندهای اینستاگرام استوری

در ادامه 3 تا از ترفندهای اینستاگرام استوری را برای شما آورده ایم:

قابلیت بازیابی عکس و استوری های پاک شده

اگر به هر دلیلی عکس و استوری های پیج خود را پاک کردید دیگر لازم نیست نگران باشید؛ الگوریتم اینستاگرام طوری طراحی شده می توانید با مراجعه به بخش تنظیمات اینستاگرام و کلیک روی Account روی گزینه Recently Deleted بزنید.

به این صورت هرچه را که قبلاً به هر دلیلی پاک کرده باشید دومرتبه بازاریابی می شود. این یکی از جالب ترین ترفند های مخفی اینستاگرام است. همچنین اگر اکانتتان را پاک کرده اید، می توانید برگرداندن اکانت اینستاگرام انجام دهید.

مشاهده مخفیانه استوری ها

بله؛ یکی از ترفندهای اینستاگرام به مشاهده مخفی استوری ها مرتبط است بدون این که خود شخص بفهمد! می توانید وقتی وارد اینستاگرام شدید و صفحه بالا آمد آپشن Airplane Mode یا حالت هواپیما را در تنظیمات حساب کاربری خود فعال کنید و مخفیانه به استوری ها سرک بکشید!

اگر کاربر اینستاگرام هستید این مطلب نیز می تواند برای شما مفید باشد: حذف پیشنهادات سرچ اینستاگرام به صورت تک تک و یکجا

آرشیو پست ها و استوری ها

یکی از ترفندهای لازم برای همه ما آرشیو پست و استوری است؛ دیگر نیاز نیست پستی را حذف کنید زیرا این آپشن به شما اجازه می دهد تا هر زمان که دوست داشته باشید یک پست را از نظر کاربران پنهان کنید و دوباره آن را به پیج خود بازگردانید.

کسی که اینستاگرام دارد باید همه ترفندها و زیر و بم آن را بلد باشد؛ بنابراین از شما دعوت می کنیم تا با مطالعه مجموعه مقالات سایت دایان افیلیت قوانین این رسانه مانند رفع محدودیت فالو اینستاگرام را خوب بشناسید.

ترفندهای مخفی اینستاگرام

6 تا از ترفند های مخفی اینستاگرام را در ادامه برای شما آوردیم:

محافظت از حساب اینستاگرام در برابر هکرها

سپر امنیتی یکی دیگر از «ترفند های مخفی اینستاگرام» است؛ به این صورت که باید در تنظیمات روی گزینه Security کلیک کنید سپس روی Two-Factor Authentication بزنید. در این مرحله شماره تلفن خود را وارد می کنید تا اگر کسی قصد ورود به اکانت شما را داشت از آن آگاه شوید! استفاده از این آپشن در اینستاگرام مارکتینگ خیلی مهم است.

پنهان کردن تعداد لایک ها و بازدیدها❤👀

یکی از جالب ترین ترفندهای اینستاگرام زمانی است که تولید محتوا در اینستاگرام انجام داده اید و می خواهید تعداد لایک و بازدید پست هایتان مخفی بماند. این کار را با کلیک روی سه نقطه بالای پست و کلیک روی گزینه Hide Like/view Counts انجام دهید.

دیدن ریکوئست های قبول نشده در اینستاگرام

اینجا می توانید یکی از منحصرترین ترفندهای اینستاگرام را ببینید. گاهی پیش می آید به بعضی پیج ها درخواست فالو می دهیم اما به دلیلی رکوئست ما را رد می کنند؛ شما می توانید با ورود به تنظیمات، کلیک روی گزینه Access Data و وارد شدن به Current Follow Requests این موضوع را چک کنید!

بررسی تاریخ ورود به اینستاگرام

یکی از جذاب ترین ترفندهای اینستاگرام است که بدانید چه تاریخی وارد این رسانه شیرین و پرماجرا شده اید؛ با ورود به تنظیمات روی گزینه About Your Account کلیک کنید و تولد خود در اینستاگرام را جویا شوید!

بررسی غیرفعال کردن پیام ها

در صورتی که دوست دارید پیام های دایرکت در اینستاگرام غیرفعال شوند با کلیک روی گزینه Privacy در تنظیمات و فعال کردن Don’t Receive Requests می توانید این کار را انجام دهید. همچنین اگر دنبال راهنمایی های بیشتر درباره ترفندهای اینستاگرام مثل رفع بلاک اینستاگرام می گردید با مطالعه مقالات سایت دایان افیلیت سطح اطلاعات خود را افزایش دهید.

نحوه غیرفعال کردن کامنت ها

اگر دوست ندارید از نظرات دیگران درباره پست خود آگاه شوید با کلیک روی سه نقطه بالای پست و فعال کردن گزینه Turn Off Commenting می توانید آن را انجام دهید.

حتما بخوانید: دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

5 تا از جدیدترین ترفندهای اینستاگرام که باید بدانید!

جدیدترین ترفندهای اینستاگرام

جدیدترین ترفندهای اینستاگرام را در زیر برای شما آورده ایم که با دانستن آن ها می توانید جز کاربران حرفه ای اینستاگرام شوید:

بررسی بهترین زمان برای فعالیت

این آپشن نقش کلیدی در کسب درآمد اینترنتی دارد؛ به این معنا که اگر پیج اینستاگرام برای کسب درآمد دارید باید بدانید بهترین زمان برای فعالیت و پست گذاری چه زمانی است تا به این ترتیب به افزایش دیده شدن خود کمک کنید و شاهد افزایش فروش باشید.

یکی از قوانین اینستاگرام به ما می گوید که با ورود به بخش Insights، کلیک روی گزینه Total Followers و علامت زدن گزینه Most Active Times می توانیم متوجه شویم که فالوورهای ما چه زمانی بیشترین فعالیت را دارند تا آن تایم ها پست و استوری به اشتراک بگذاریم.

1.تبدیل پروفایل به نمایه تجاری

«ترفندهای اینستاگرام» فقط به سرگرمی ختم نمی شود بلکه می توانید با آن یک کسب و کار اینترنتی راه  بیندازید و تعامل خود را با کاربران افزایش دهید؛ ولی در ابتدا باید طریقه نوشتن بیوی اینستاگرام را یاد بگیرید. بخش تنظیمات و کلیک روی گزینه Switch to Business Profile پیج شما را به حالت بیزنس تغییر خواهد داد.

2.افزودن موقعیت مکانی به استوری

اگر اکانت شما پابلیک است، می توانید با استفاده از گزینه افزودن موقعیت مکانی به استوری لوکیشن خود را به کاربران اعلام کنید. این کار برای بخشیدن جذابیت و روحیه به اینستاگرام کاربرد دارد و می توانید مخاطبان کنجکاو خود را از جایی که الان در آن قرار دارید آگاه کنید.

روش‌های تبلیغات رایگان در اینستاگرام چگونه است؟

3.روشن کردن اعلان پست‎ها

یکی از بهترین ترفندهای اینستاگرام که به ما کمک می کند تا پست های پیج های مورد علاقه خود را از دست ندهیم. برای این کار لازم است در اکانت مورد نظر روی گزینه آپشن ها کلیک کنید و turn on post notifications انتخاب نمایید. به این صورت هر زمان پیج مورد نظر پستی را منتشر کند آگاه می شوید و از پست ها بازدید می کنید.

4.امکان ایجاد چند حساب اینستاگرام

در اینستاگرام دستتان باز است تا هر تعدادی که دوست دارید اکانت داشته باشید؛ شاید دلتان بخواهد یک اکانت را فقط برای تماشای پست و هشتگ های اکسپلور اختصاص دهید و به عبارتی با آن تفریح کنید. شاید یک پیج را برای مطالعه متون و پست های علمی اینستاگرام انتخاب کرده باشید و در پیج دیگر بخواهید برند خود را مدیریت کنید. ترفندهای جدید اینستاگرام به شما اجازه می دهد تا با یک اپلیکیشن چند اکانت راه اندازی کرده و همزمان باهم روی آن ها نظارت داشته باشید.

مقاله مرتبط: حل مشکل سن در اینستاگرام

سخن آخر

همانطور که دیدید ترفندهای اینستاگرام آپشن های متنوع زیادی را شامل می شوند که می توانید هم برای تفریح و هم مدیریت فروشگاه اینترنتی خود از آن استفاده کنید. لازم است جدیدترین ترفندهای اینستاگرام را بشناسید تا بهتر بتوانید برای توسعه کسب و کار خود تصمیم بگیرید.

اینطور که معلوم است وجود ترفندهای مخفی اینستاگرام در حال حاضر هیجانات زیادی ایجاد کرده و روز به روز افراد بیشتری به سمت این شبکه اجتماعی رمزآلود جذب می شوند! بنابراین لازم از که ترفند های آن ار خوب بشناسیم.

مقاله مرتبط:
لینک مستقیم دیلیت اکانت اینستاگرام
مشکل جدید اینستاگرام و ساده ترین راه حل های آن

سؤالات متداول

ترفندهای اینستاگرام پر طرفدار شامل چه مواردی هستند؟

اینستاگرام پلتفرم پویا است و به شکل مداوم آپشن های جدید و جالبی به آن اضافه می شود. استفاده از پست های کلاژ، استوری ها بومرنگ، هشتگ ها و قابلیت های مخفیانه اینستاگرام همه پتانسیل بالای این برنامه را برای پیشرفت نشان می دهند و از جمله ترفند های پر طرفدار اینستاگرام محسوب می شوند.

امنیت اپلیکیشن اینستاگرام چقدر است؟

اینستاگرام ضریب ایمنی فوق العاده ای دارد و جدیداً با اضافه شدن آپشن های پنهانی برنامه مثل افزودن شماره تلفن به قدرت محافظت آن از حساب شما در برابر هکرها افزوده شده است.

5/5 - (1 امتیاز)

موضوع مرتبط

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • نوشتن بیو با فونت متفاوت هم ترفند خاصی داره میشه بگین چجوری اینکارو بکنیم؟

    پاسخ
    • سلام بر شما
      بله چند راه برای این این کار وجود داره:
      می تونین وارد سایت LingoJam بشین و عبارت مورددنظرتون رو در باکس آن تایم کنین و از بین فونت هایی که بهتون پیشنهاد میده یکی رو انتخاب کنین و در بیو خودتون پیست کنین.
      راه دیگه استفاده از اپلیکیشن هایی نظیر Fonts for Instagram برای ios هستش

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست