­­

درآمد بالا، ریسک کم! چیزی که همه‌­ی ما تصویر رویایی از آن در سر داریم. نگاهی کوتاه به گذشته نه ­چندان دور زندگی بشر، نقش پررنگ و غیرقابل انکار اینترنت را برای همه ما روشن می کند. کافیست به آخرین باری که برای تاکسی دست تکان داده­‌اید فکر کنید!

در این روزهای کرونایی و قرنطینه که کسب و کارهای زیاد ورشکست شده‌اند؛ جف بزوس، موسس آمازون، دست­ در ­دست کرونا پول روی پول می­‌گذارد و نه تنها تحت تاثیر شرایط رکودی نداشته، بلکه فروشی حتی بیشتر از جمعه‌­های سیاه را تجربه کرده است!

ممکن است ندانید، که کرونا، نتفلیکس (رسانه آنلاین پخش فیلم و سریال) را امپراطور کرد!

تسنیم

این موضوع حتی در مورد درآمد فروشگاه­‌های آنلاین مواد غذایی در آمریکا و انگلستان نیز صادق است!

کسب و کار خوب، کسب و کاری است که با هر “هایی” درش تخته نشود و با هر “هویی” به خاک سیاه ننشیند.

اگر دقت کنید، کلمه “آنلاین” وجه تشابه همه این کسب وکار هاست!

وقت آن رسیده که شما هم به نوعی کلمه آنلاین را وارد کسب وکار خود کنید و یا حداقل با ایده های کسب­‌وکار دنیای آنلاین آشنا شوید.

اما نگران نباشید، برای آنکه رویای خود را محقق کنید، نیازی نیست در ایالات­ متحده یک کمپانی بزرگ فروش داشته باشید یا یک شبکه تلوزیونی آنلاین تاسیس کنید! کافیست در یک سیستم مشارکت در فروش عضو شوید.

همچنین بخوانید: سایت های همکاری در فروش فایل

سیستم همکاری در فروش چیست؟ 

سیستم همکاری در فروش، نوعی از بازاریابی است که در آن فروشگاه‌های اینترنتی بازاریابی محصولات خود را برون سپاری می­کنند و در ازای فروش محصولات از کانال‌­های مختلف به بازاریابان خود پورسانت یا کمیسیون پرداخت می­‌کنند.

شیوه های همکاری در فروش مختلف هستند. اما ما در این مقاله قراره که به یک شیوه مرسوم و عملی در ایران بپردازیم. شیوه‌ها زیاد هستند اما هر یک کاربرد و عملکرد مخصوص به خود را دارند پس ما قرار به صورت عملی کار رو جلو ببریم و نه صرفا تئوری.

این مدل کسب و کار یکی از بهترین گزینه‌های روی میز برای شروع کسب و کار آنلاین بدون سرمایه اولیه است؛ حتی به شما این امکان را می دهد که کسب در آمد در خانه را تجربه کنید! تنها با در اختیار داشتن یک بستر در فضای اینترنت.

عالی نیست؟ شما بدون دغدغه هایی مانند سرمایه اولیه، درگیری با مشکلات مشتریان و خدمات پس از فروش می‌­توانید محصول بفروشید، یک شغل امن داشته باشید و حتی به درآمدهای میلیونی برسید!

برخی از مزیت‌های همکاری در فروش:

مزیت های سیستم همکاری در فروش

بدون شک هر مدل ایده کسب و کار، مزایای خاص خودش را دارد. در این جا می‌خواهیم به بررسی مزایای سیستم همکاری در فروش بپردازیم. همچنین سعی می‌کنیم تا حدودی هر کدام را بررسی کنیم.

بدون نیاز به سرمایه اولیه کسب و کار خود را راه بیندازید.

همانطور که قبلا هم اشاره کردم، برای شروع تنها به یک دستگاه متصل به اینترنت نیاز دارید. در افیلیت مارکتینگ، کسب درآمد از موبایل به سادگی قابل انجام است. یعنی شما به راحتی می‌توانید تنها با موبایل متصل به اینترنت به “درآمد بالا با ریسک کم” برسید.

بدون داشتن دانش تخصصی، در مقیاس متخصصان درآمد داشته باشید.

حتی اگر اطلاعاتی در مورد سیستم همکاری در فروش ندارید دست روی دست نگذارید! اکثر سیستم­‌های همکاری در فروش مواردی که برای شروع کار لازم دارید را، با آموزش­‌های رایگان در اختیار شما می­گذارند. کافیست با یک مجموعه معتبر و خوشنام در این حوزه دست همکاری بدهید.

بدون محدودیت­‌های فیزیکی و زمانی بفروشید!

تا حالا اسم کسب درآمد در خانه به گوشتون خورده؟ خب همینطور که می‌دونید برای اینکه در خانه درآمد کسب کنید، راه‌های بسیار زیادی وجود دارد. اما خب با توجه به علاقه و تصمیم خودتون هست که باید انتخاب کنید.

از نکات مثبت کسب درآمد در سیستم‌های همکاری در فروش همین عدم نیاز به مکان است. در هر جایی حالا خانه، رو پشت بوم!! تو خیابون و هر جایی که باشید می‌توانید کار کنید.

با انتخاب درست در شروع همکاری، شما می­توانید حتی کسب درآمد در خواب را تجربه کنید! چگونه؟

چرا خواب؟ چون دیگه شما به صورت اتوماتیک درآمد خواهید داشت. اصلا نیازی نیست که مثلا روزانه 8 ساعت کار کنید و در اون مواقع پول در بیاورید.

اصلا یکی از بسترهای درآمدزایی در مشارکت در فروش، کسب درآمد از اینستاگرام است. درآمدزایی از اینستاگرام یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که دایان افیلیت روی آن تمرکز کرده است. همکارانی که با ما کار می‌کنند مشخص هستند و در صفحه اصلی سایت نیز به معرفی تنها بخشی از آن‌ها پرداخته‌ایم.

اما به راحتی می‌توانید آن‌ها را دنبال کنید و ببنید که کسب درآمد از اینستاگرام برای آن‌ها چه سود و درآمد فوق العاده‌ای داشته است.

خیلی سادست دیگه فکر کنید یک فروشگاهی اینترنتی دارید. به همین سادگی. یعنی شب میخوابید، صبح پا میشید میبینید اععع!! کلی پول به حسابتون اضافه شده و درخواست واریزی رو میزنید و حالشو میبرید.

مشتریان شما، در هر ساعتی از شبانه روز میتوانند اقدام به خرید کنند و در صورتی که پشتیبانی خوبی از سمت فروشگاه محصولات برای مشتریان در نظر گرفته شده باشد، می­توانید در هر ساعتی فروش داشته باشید.

فارغ از فرآیند فروش!

نیازی نیست نگرانی بابت نواسانات بازار، عدم موجودی کالاها، معیوب بودن آن­ها، خدمات پس از فروش و یا فضای نگهداری برای کالاهایی که می­فروشید داشته باشید. تمرکز اصلی شما ترغیب مشتری به خرید است و تمام مسائل مربوط به فروش را، به فروشنده کالا بسپارید.

آماده اید که رئیس خودتان باشید؟

در اولین گام نیاز دارید اطلاعاتی راجع به دیجیتال مارکتینگ بدست آورید و راهی برای تعامل با مخاطبانتان در فضای مجازی باز کنید.

این کانال ارتباطی میتواند پروفایل اینستاگرام یا وبسایت شما باشد. در سیستم مشارکت در فروش هیچ محدودیتی در ارتباط با مخاطبان وجود ندارد.

برخی از بسترهایی  که در حال حاضر در این حوزه فعال هستند:

  • پیج­‌های اینستاگرامی
  • کانال­‌های تلگرام
  • شبکه‌های اجتماعی خرید و فروش مانند دیوار یا شیپور
  • سایت­‌های فروشگاهی

بعد از این مرحله فروشگاه بنرهای تبلیغاتی، تیزرها و تصاویر محصولات را در اختیار شما قرار می­دهد و شما در بستر تحت مالیکت خودتان، تبلیغات را آغاز می کنید.

نقطه آغاز کجاست؟

از کجا باید شروع کرد؟

در فرآیند استراتژی افیلیت مارکتینگ باید به دنبال نقطه آغاز کاری خود باشید. یعنی انتخاب سیستم مناسب، کانال‌های تبلیغاتی، برآورد هزینه و سود و غیره.

اگر استراتژی افیلیت مارکتینگ مناسب نداشته باشید، می‌توانید باز هم به موفقیت برسید اما به چه قیمتی؟ و اونجا باید از خودتون بپرسید که خب اگر استراتژی میداشتم چطور میشد؟

سیستم های زیادی در ایران در حوزه افیلیت مارکتینگ فعالیت می­کنند، سوال اساسی اینجاست که با کدام سیستم همکاری را شروع کنید و چرا؟

در نظر گرفتن چند نکته، راه را در پیدا کردن پاسخ برای شما هموارتر خواهد کرد:

  • فروشگاهی که انتخاب می­کنید باید طیف وسیعی از محصولات را برای فروش به مشتریان ارائه دهد. هرچه نیاز افراد بیشتری را بتوانید برآورده کنید مشتریان بیشتری جذب خواهید کرد.
  • خدمات پس از فروش مناسبی برای خریداران در نظر بگیرد.
  • پیگیری های لازم تا رسیدن محصول به دست مشتری را انجام بدهد.
  • پورسانت و درآمد بیشتری برای شما تولید کند.
  • درگاه های معتبر برای پرداخت مشتریان در نظر بگیرد.

البته اگر مبتدی هستید، بهتون توصیه می‌کنم حتما مقاله راهنمای همکاری در فروش برای مبتدیان رو مطالعه کنید.

چون اونجا به طور کامل توضیح دادیم که اگر فردی مبتدی هستید چطور وارد دنیای همکاری در فروش شوید و از آن کسب درآمد کنید.

معرفی سیستم همکاری در فروش دایان افیلیت

سیستم مشارکت در فروش دایان از سیستم های باسابقه و خوشنام در حوزه افیلیت مارکتینگ است؛ که توصیه ما به شماست. تمرکز اصلی در سیستم دایان افیلیت فروش محصولاتی نظیر پوشاک زنانه و مردانه، کالاهای دیجیتال، اکسسوری و لوازم منزل است.

دایان افیلیت با ارائه خدماتی مانند:

  • پرداخت درب منزل
  • سه روز ضمانت بازگشت کالا
  • ارسال محصولات به سراسر کشور
  • تصویر منطبق با کالا

همواره در تلاش برای راضی نگه داشتن مشتریان خود بوده است. هرچه خدمات ارائه شده به مشتری با کیفیت‌­تر و بی نقص­‌تر انجام شود مشتری بیشتری جذب خواهد شد و درآمد بیشتری را کسب خواهید کرد.

ویژگی‌هایی نظیر:

  • پرداخت روزانه کمیسیون­‌ها
  • وجود ربات‌­های مختلف برای ثبت کالا
  • پورسانت بالا
  • دراختیارگذاشتن فروشگاه­‌های اختصاصی برای هر تبلیغ‌­کننده
  • ارائه تصاویر، بنرها و ویدئوهای تبلیغاتی از محصولات به تبلیغ­‌کنندگان
  • پردازش هوشمند سفارشات و حداقل خطای ممکن در فرآیند فروش

دایان افیلیت را به یک کاندید معقول و مناسب برای شروع کسب وکار آنلاین تبدیل کرده است.

همین حالا سقف درآمد خود را بلندتر کنید و در دایان افیلیت عضو شوید. 

همکاری در فروش اکسسوری چرا و چگونه!

کلام آخر

نحوه کسب درآمد در سال 99، 1400 و به بعد خیلی واضح هستش. روند کاری واقعا مشخص است. باید آنلاین بشوید وگرنه خیلی نمی‌توانید دوام بیاورید.

در سال 99 و به بعد و حتی از چندین سال قبل کسب درآمد به سمت دنیای آنلاین رفته و می‌رود و واقعا اگر آنلاین نیستید، باید خیلی جدی بهش فکر کنید.

تاثیر اینترنت و رونق کسب‌­وکارهای اینترنتی در دنیای امروز  بر کسی پوشیده نیست و اگر از جریانی که همه دنیا را درگیر خود کرده است عقب بمانیم، قطعا شروع سخت­تر و راه دشوارتری برای رشد و به قله رساندن کسب‌وکارمان در پیش خواهیم داشت.

افیلیت مارکتینگ یک ایده کسب و کار ایده آل در عصر حاضر است؛ که با حداقل نیازمندی به شما کمک می­کند راه خود را از میان راه‌­های بی­شمار دنیای امروز پیدا کنید.

سیستم مشارکت در فروش دایان افیلیت با تکیه بر ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان و آماده‌سازی بسترهای مناسب فروش برای تبلیغ­‌کنندگان، از بین نمونه­‌های فراوان سیستم‌های همکاری در فروش در ایران می­تواند سکوی پرتاب مناسبی برای رسیدن شما به درآمد ایده‌­آلتان باشد.
بخوانید: همکاری در فروش بدلیجات

5/5 - (1 امتیاز)

موضوع مرتبط

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • جووووواد
    آذر 3, 1400 12:53 ب.ظ

    من امادم که رییس خودم باشم :)))))))))))))))))))))))))))

    پاسخ
  • محمدعلی
    دی 19, 1400 11:23 ق.ظ

    من کلی ایده دارم که با سرمایه کمی که دارم عملا عملی نیست. بنظرم افیلیت مارکتینگ انقلاب بزرگی توی کسب و کار ها بوجود اورده. یک راه عالی برای کسب درامد افرادی مثه منه. انگیزه زندگی گرفتم با خوندن مقاله اتون

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست