امروزه فضاهای بسیاری برای ایجاد کسب و کار اینترنتی به وجود آمده و برای بیزینس های قدیمی و جدید فرصت های فراوانی برای کار و پیشرفت رقم زده است. یکی از این فضاهای محبوب اینستاگرام است که افراد با روش های مختلفی از جمله، همکاری در فروش، بلاگری، اینفلوئنسری و… در آن مشغول به فعالیت و کسب درآمد هستند. .

حتی بسیاری از افراد به صورت غیرمسقیم از این پلتفرم سود می برند و خدمات «فالور بگیر اینستاگرام» را ارائه می دهند.

اگر در اینستاگرام کسب و کار داشته باشید یا بخواهید از طریق پیج خود به درآمد برسید، احتمالاً درباره انواع برنامه فالوور بگیر اینستاگرام شنیده اید. اما آیا واقعاً این برنامه ها کار می کنند؟ آیا می توانیم با هزینه کم بازدیدهای پیج خود را افزایش دهیم؟

تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا به این سؤال ها پاسخ دهیم و 15 تا از بهترین نرم افزارهای فالو بگیر اینستا رایگان را نام ببریم. شما به کمک آن ها می توانید در کمترین زمان کسب و کار خود را به موفقیت برسانید.

PDF مقاله فالور بگیر اینستاگرام رایگان را فراموش نکنید که دانلود کنید!

فالور بگیر اینستاگرام رایگان

قصد داریم به شما چند برنامه مفید برای افزایش فالوورهای واقعی معرفی کنیم. چند برنامه فالوور بگیر اینستاگرام عبارت اند از:

Fame Boom

یک برنامه فالوور بگیر اینستاگرام برای سیستم اندروید Fame Boom است. به کمک این برنامه می توانید دنبال کنندگان جدیدی را بدست آورید. این برنامه در یک بازه زمانی معین هشتگ های ترند را فیلتر می کند و در اختیارتان قرار می دهد و کاربران می توانند به کمک آن ها محتوایی پیرامون هشتگ ها تولید کنند. به کمک هشتگ هایی که این برنامه در اختیارتان قرار می دهد می توانید فالوورهای واقعی زیادی بدست آورید. در نتیجه استفاده از این برنامه تعداد لایک، ویو و کامنت های شما نیز زیاد می شود.

HashtagsMix

بهترین راه برای جذب فالوور واقعی، استفاده از هشتگ ها است. برنامه فالور بگیر اینستاگرام رایگان HashtagsMix یکی از برنامه های خوبی است که به شما هشتگ های بسیاری پیرامون کیورد اصلی محتوایتان می دهد. به کمک این برنامه می توانید فالوورهای واقعی بگیرید و در نتیجه آن تعامل پیجتان بیشتر شود.

Followers Pumper

برنامه فالوور بگیر اینستاگرام دیگری که مخصوص گوشی های اندروید است Followers Pumper می باشد. با استفاده از Followers Pumper می توانید محتوای خود را تقویت کنید. اما چطور؟ این ابزار هشتگ های بسیار مفیدی در زمینه پست شما در اختیارتان می گذارد که به کمک آن ها می توانید فالوور اورگانیک بگیرید که سبب افزایش لایک، بازدید و لایک پست شما می شود.

استفاده از برنامه های فالو بگیر اینستاگرام چه مزایایی دارد؟

تعدادی از این برنامه ها فالوور واقعی برای پیجتان می آورند و شما را به هدف موردنظر خود برای کسب درآمد از اینستاگرام می رسانند. گرچه توصیه می کنیم برای نتیجه گیری بهتر اصول اینستاگرام مارکتینگ را یاد بگیرید.

زیرا هر چه تعداد فالوورها بیشتر باشد، اینستاگرام پست و استوری های شما را نسبت به دیگر پیج ها در اولویت می گذارد و در نتیجه افراد بیشتری با صفحه تان تعامل خواهند کرد. ضمن این که کاربران جدید با دیدن تعداد فالوورها راحت تر اعتماد می کنند و محصول یا خدمات شما را می خرند.

در هر حال به مرور زمان کاربران واقعی به سمت پیج شما سرازیر می شوند و به افزایش درآمد شما کمک می کند. اما به یاد داشته باشید که تمام این مسائل به کیفیت محتواهای پیج بستگی دارد.

باید پیج خود را به شکلی درست کنید که کاربران با یک بار دیدن جذب آن شوند و در نهایت شما را فالو کنند.

هزینه کمتر، فالوور بیشتر

راه دیگری که برای جذب فالوور وجود دارد تبلیغ دادن به پیج های اینستاگرامی است. اما تعرفه این پیج ها معمولاً هزینه بسیار زیادی دارد و برای افراد تازه کار ممکن است مقرون به صرفه نباشد.

نرم افزارهای فالور بگیر اینستاگرام با هزینه بسیار کم یا حتی به رایگان این کار را برای شما انجام می دهند که فرصت بسیار خوبی برای کسب و کارهای نوپا است.

در ادامه بعضی از بهترین و محبوب ترین اپلیکیشن های فالور بگیر اینستاگرام را با جزئیات بیشتری معرفی می کنیم. بعضی از این برنامه ها پولی و سایر آن ها رایگان است؛ بنابراین متناسب با نیاز خود می توانید یکی را انتخاب کنید.

بخوانید: سایت تشخیص فالوور فیک

1. برنامه Turbo Follower

برنامه Turbo Follower

اگر به دنبال برنامه ای هستید که به رایگان تمام خدمات را به صورت یکجا به شما ارائه دهند، Turbo Follower را نصب کنید. این نرم افزار فالوور و لایک ویو بگیر اینستاگرام برای آیفون و اندروید است.

البته ویژگی منحصر به فرد این اپلیکیشن این است که فالوورهای واقعی برای شما جذب می کند. برخلاف دیگر نرم افزارهای فالور بگیر اینستاگرام که فقط تعدادی ربات به صفحه شما می فرستند، Turbo کاربران اینستاگرام را طی قراردادهای مشخص به صفحه شما انتقال می دهد تا فعالیت کنند و لایک و ویو پیجتان را افزایش دهند.

علاوه بر این، به محض نصب اپلیکیشن رایگان به شما 1000 فالوور جدید می دهد تا انگیزه بیشتری برای فعالیت در برنامه پیدا کنید.

این مطلب نیز می تواند برای شما مفید باشد: معرفی 7 ربات پرکاربرد در اینستاگرام

2. برنامه Followers Chief

برنامه Followers Chief

نرم افزار Followers Chief یکی از بهترین برنامه های «فالو بگیر اینستا» است. این نرم افزار را می توانید از پلی استور دانلود و نصب کنید. متأسفانه نسخه آی او اس ندارد و فقط برای کاربران اندروید موجود است.

با این اپلیکیشن علاوه بر جذب فالوور می توانید ببینید اخیراً چه کسانی شما را آنفالو کرده اند. البته ویژگی های دیگری نیز دارد که به رایگان و بدون نمایش تبلیغ در اختیار کاربران خود قرار می دهد. در حال حاضر بیش از 100 هزار نفر این برنامه را دانلود کرده اند.

3. برنامه Getinsup

برنامه Getinsup

اگر به دنبال برنامه افزایش فالوور اینستاگرام ios رایگان می گردید، Getinsup مناسب شما است. این اپلیکیشن روی سیستم عامل های اندروید و ویندوز نیز قابل نصب است و برخلاف دیگر نرم افزارها فالوور ارگانیک و واقعی برای پیج شما پیدا می کند.

چگونه؟ ابتدا حساب کاربری خود را در این برنامه اضافه کنید و با آن صفحه افراد دیگر را فالو می کنید. به ازای هر فعالیتی که انجام می دهید سکه رایگان می گیرید و در انتها با آن سکه ها می توانید فالوور واقعی بخرید.

4. برنامه StimSocial

StimSocial یکی از کامل ترین ابزارهای فالور بگیر اینستاگرام است که خدمات بسیاری را به کاربران خود ارائه می دهد. با این برنامه می توانید نوع فالوورهای مورد نظر خود را انتخاب کنید. حتی به شما اجازه می دهد عکس پروفایل یا نوع فعالیت آن ها را نیز مشخص کنید!

همچنین ابزارهای آنالیز اینستاگرام را در اختیار شما قرار می دهد تا گزارشی از تمام کاربران خود داشته باشید و از تعامل آن ها با پیج خود آشنا شوید.

البته این برنامه پولی است. اما در ابتدا 5 روز مهلت استفاده رایگان به شما می دهد تا ابتدا با فضا و خدمات آن آشنا شوید و سپس تصمیم بگیرید.

5. برنامه GetInsta

این اپلیکیشن جزو بهترین و کارآمدترین ابزارهای رایگان فالور بگیر اینستاگرام است. پلتفرم برنامه را بسیار ساده طراحی کرده اند و به همین علت کار با آن برای تمام کاربران آسان است.

برنامه GetInsta حالت تعاملی دارد. به عبارتی کاربرانی را که به فالوور و تعامل نیاز دارند، در کنار هم قرار می دهد. شما در جامعه ای قرار می گیرید که به اندازه دیگر کاربران برای رسیدن به هدف خود تلاش کنید.

البته کار سختی قرار نیست انجام دهید. تنها باید دیگر کاربران را فالو و لایک کنید تا به شما سکه تعلق گیرد. سپس با این سکه ها می توانید فالوور، لایک یا هر چه را که مد نظر دارید، بخرید، بنابراین شما با کاربران واقعی ارتباط می گیرید و فالوور فیک نمی خرید.

6. برنامه Follower Analyzer

Follower Analyzer یک برنامه فالوور بگیر اینستاگرام است که خدمات بی نظیر خود را به رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد. البته داخل برنامه اشتراک پریمیوم نیز دارد که تجربه استفاده از این اپلیکیشن را بهبود می بخشد.

ضمن این که نسخه رایگان آن بدون تبلیغات است و با مشاهده مداوم تبلیغ وقت خود را تلف نمی کنید. با این برنامه از فعالیت کاربران در پیج خود باخبر می شوید، دوستان مشترکی بین خود و تمام فالوورها پیدا می کنید و همچنین پست یا استوری هایی که بیشترین بازخورد را داشته اند، پیدا می کنید تا فعالیت خود را بهبود ببخشید.

در پایان این بخش باید بگوییم 9 برنامه کاربردی دیگر فالور بگیر اینستاگرام عبارت هستند از:

  • Grow Social
  • Iconosquare
  • Buffer
  • Crowdfire
  • HootSuite
  • Followers Insight
  • Reports
  • Unfollowers and Ghost Followers
  • Followers tool for Instagram

سخن نهایی

اپلیکیشن های فالو بگیر اینستا تنها برای تازه کارها یا افرادی که فالوور کمی دارند، نیست. گاهی افرادی هم که کاربران زیادی دارند، از «فالوور بگیر اینستاگرام» استفاده می کنند تا مخاطبان خود را به میلیون برسانند و سرعت پیشرفت خود را بیشتر کنند.

همان طور که دیدید تعداد برنامه های فالور بگیر اینستاگرام کم نیست. بنابراین پیش از انتخاب هر کدام ابتدا به خوبی تحقیق کنید، نظرات دیگر کاربران را بخوانید و باتوجه به ویژگی هایی که در یک اپلیکیشن نیاز دارید، آن را انتخاب کنید.

در پایان فراموش نکنید فالوور فیک اینستاگرام بعد از مدتی اثر خودش را نشان می دهد که تعامل پایین با پیجتان است، پس تا جای ممکن از آن خودداری کنید.

با هم بخوانیم: پنهان كردن فالوورها در اينستاگرام

سوالات متداول

چه برنامه ای برای دیدن فالو و آنفالو در اینستاگرام بهتر است؟

برنامه FollowMeter را می توانید برای تلفن هوشمند اندروید یا آی او اس خود نصب کنید تا اگر کسی در اینستاگرام شما را آنفالو کرد، متوجه شوید. استفاده از این برنامه رایگان است.

چگونه از تعامل فالوورها با هر پست مطلع شویم؟

ابتدا وارد قسمت Insights اینستاگرام شوید. در بخش Activity تعداد کاربرانی که شما را اینستاگرام پیدا کرده اند، می بینید. در Content آخرین پست و استوری های خود را مشاهده می کنید و در نهایت در قسمت Audience فعالیت فالوورهایتان نشان داده شده است.

با هزار فالوور در اینستاگرام چه کار می توان انجام داد؟

رشد پیجتان همیشه خوب است و می توانید میزان موفقیت شما را نشان دهد، سرعت آن با رسیدن به 1000 فالوور افزایش می یابد و در نتیجه درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.

2/5 - (2 امتیاز)

موضوع مرتبط

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست