کسب درامد از شیپور چگونه است؟ تا حالا به پولسازی از طریق سایت های ایرانی فکر کرده اید؟ مثلاً سایت های مانند دیوار و شیپور که بهترین ایده های کسب درآمد در منزل را ارائه می دهند و سود مطلوبی برایتان ایجاد می کنند. سایت دیوار به اندازه کافی معتبر و شناخته شده است؛ اما چگونه می توانیم کسب درآمد از شیپور داشته باشیم؟ این نکته ای است که در مقاله زیر به آن اشاره خواهیم کرد. برای داشتن درآمد فوق العاده و رضایت بخش با سایت  شیپور ادامه متن را بخوانید.

PDF این مطلب درمورد کسب درامد از شیپور را از اینجا دانلود کنید.

ویژگی های سایت شیپور

با ویژگی های سایت شیپور بیشتر آشنا شویم

قبل از معرفی ایده های کسب درآمد از شیپور، بهتر است با ویژگی های آن آشنا شویم. بدون شک یک بار هم که شده به کسب درآمد آنلاین فکر کرده اید؛ مثلاً شاید تصمیم گرفتید یک کار فریلنسری و دورکاری در منزل انجام دهید یا به فروش لباس و صنایع دستی خود در اینترنت بپردازید. سایت های استخدام و کاریابی معتبری درایران وجود دارند که می توانند خواسته شما را برآورده کنند؛ از جمله سایت های محبوب دیوار و شیپور.

در سایت شیپور انواع ایده های کسب درآمد به تومان را می توانید مشاهده کنید؛ از تولید محتوای دیجیتال گرفته تا فتوشاپ. اما باید مراقب باشید به همه آگهی های استخدام بدون شناخت اعتماد نکنید؛ زیرا ممکن است هدف خیلی از آن ها کلاهبرداری باشد و شما را در دردسر بیندازد. حتماً قبل از ارتباط با شرکت، به سایت و پیج اینستاگرامشان نگاهی بیندازید و نماد الکترونیکی (اینماد) آن ها را چک کنید.

برای این که استارتاپ شیپور را بیشتر از قبل بشناسید ویژگی های آن را مطالعه کنید:

زمان انتشار آگهی

یکی از مزایای شیپور ثبت نام رایگان و زمان کوتاه برای انتشار آگهی است؛ همچنین درج تبلیغات در این سایت بدون پرداخت هزینه برای کاربران فراهم است و به سادگی بعد از این که تیم پشتیبانی شیپور آن را تأیید کند آگهی شما در سایت ثبت می شود؛ به گونه ای که می توانید در کمترین بازه زمانی بیشترین درآمد را با انتشار تبلیغات فراوان داشته باشید.

خرید بسته های ویتامین

در ظاهر جالب و خنده دار به نظر می رسد؛ ولی برای کسب درآمد از شیپور در این سایت قابلیتی به نام بسته های ویتامین وجود دارد که با خرید آن می توانید فراخوان فوری برای استخدام ایجاد کنید. این آگهی های ویژه به بخش فوری منتقل می شوند و کامل در معرض دید کاربران قرار می گیرند. کسب درآمد از دیوار هم فرآیندی مشابه شیپور دارد؛ یعنی برای درج تبلیغات فوری باید مقدار ناچیزی هزینه بپردازید.

کسب درآمد از شیپور در منزل

درآمدزایی از شیپور

اما بهترین ایده ها برای کسب درآمد از شیپور کدام ها هستند؟ پیشنهادات زیر را مطالعه کنید.

بازاریابی تلفنی

دنیای الان، دنیای مارکتینگ و بازاریابی است. صددرصد در همه سایت های استخدام با کلمه بازاریابی برخورد کرده اید. شاید همه نتوانند با این حرفه ارتباط بگیرند؛ اما قبول کنید بازاریابی بهترین فرصت شغلی است که برخورداری از مهارت آن شما را به یک فرد موفق در زندگی تبدیل می سازد و زندگیتان را از این رو به آن رو می کند. پس اگر می پرسید چگونه پولدار شویم؟ مهارت های بازاریابی تلفنی را یاد بگیرید و با ایده های شیپور کسب درآمد از آن را شروع کنید.

طراحی  UI

طراحی UI یا رابط کاربری یکی از مشاغل آنلاین تخصصی در شیپور و از راه های کسب درامد از شیپور است. برای کار در این زمینه باید با نرم افزارهای گرافیکی، فتوشاپ و ایلاستریتور آشنا باشید تا بتوانید طرح و رنگ های جذاب و کاربرپسند برای سایت ایجاد کنید. طراحی UI درآمد بالایی دارد.

تولید محتوای اینستاگرام 

اگر دنبال یک روش جذاب و آسان برای کسب درامد از شیپور در منزل می گردید، اینستاگرام بهترین گزینه است. برای تبدیل شدن به ادمین پیج کافی است خلاق باشید؛ مدتی زمان بگذارید و ترفندهای بازاریابی محتوایی در اینستاگرام را خوب یاد بگیرید، همچنین با سرچ در گوگل نحوه هشتگ گذاری و ارسال کامنت، افزایش فالوور اینستاگرام، تکنیک های کپی رایتینگ و کپشن نویسی، طراحی استوری های جذاب، طراحی کوئسشن باکس و… را مطالعه کنید. برنامه هایی مانند کمتاسیا و Picsart  می توانند به شما در این مسیر کمک کنند.

خدمات معماری

کسب درامد از شیپور به کمک خدمات معماری نیز طرفدارانبسیاری دارد. عجیب به نظر می رسد اما یکی از مشاغل دورکار که در سایت کاریابی شیپور دیده شده ارائه خدمات معماری است. اگر در حرفه معماری تخصص دارید و دوره آن را گذرانده اید می توانید کسب درآمد فریلنسری در آن را امتحان کنید.

آموزش

همه آگهی های کاریابی محدود به فعالیت های همکاری در فروش نیست؛ بلکه یکی از بیشترین درخواست های استخدام به بخش آموزش به ویژه تدریس زبان انگلیسی اختصاص دارد. می دانیم که در حال حاضر یادگیری زبان به یکی از ضروری ترین بخش های زندگی هر فرد در جامعه تبدیل شده و همه دنبال گرفتن مدرک آن در کلاس های عمومی یا خصوصی هستند. اگر به زبان علاقه دارید و در آن توانمند هستید، آموزش برایتان بهترین پیشنهاد است. برای استخدام در بخش تدریس زبان لازم است با اصول ساخت اسلایدهای آموزشی در پاورپوینت و برگزاری وبینار آشنا باشید. همچنین روی فن بیانتان خوب کار کنید.

برنامه نویسی

برنامه نویسی نیز یکی دیگر از راه های کسب درامد از شیپور است. امکان ندارد نام برنامه نویسی به گوشمان نخورده باشد. این ایده برای افرادی مناسب است که بلندپروازند و به درآمد کم قانع نیستند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که دوست دارید برای رسیدن به درآمدهای فوق العاده و دلاری مسیر همواری را طی کنید، برنامه نویسی بهترین پیشنهاد است. زبانPHP  و زبان پایتون کاربردی ترین بخش های برنامه نویسی محسوب می شوند و سود زیادی ایجاد می کنند.

طراحی و سئو در شیپور

طراحی و سئو در شیپور در خانه

«کسب درآمد از شیپور» روش های مختلفی دارد. جدا از ایده های بالا که نام بردیم دوتای دیگر از تخصصی ترین روش های کسب درآمد در سایت شیپور شامل طراحی سایت و سئو می شوند. این دو حرفه را جدا نام بردیم چون مانند برنامه نویسی دوتا از پردرآمدترین مشاغل جهان را تشکیل می دهند و از سطح پیشرفته تری نسبت به بقیه حرفه ها برخوردار هستند؛ همچنین بازار داغی دارند. توضیح آن ها به شکل کامل در زیر آمده است:

طراحی سایت

طراحی سایت در نگاه اول با برنامه نویسی شباهت دارد و ممکن است در راه های کسب درامد از شیپور در یک کتگوری قرار بگیرند. در حالی که برنامه نویسی پیچیده تر است و باید برای یادگیری آن وقت بگذارید؛ ولی با طراحی سایت در تایم کمتر به آسانی می توانید دوره ببینید. سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای ایجاد سایت روشی عالی به شمار می آید و می توانید آموزش های آن را به راحتی در قالب وبینار و جزوات PDF پیدا کنید.

نکته ای که باید آن را در نظر بگیرید این است که شما در سایت شیپور قرار است به عنوان فریلنسر در شرکت های مختلف استخدام شوید؛ بنابراین توصیه می کنیم برای کسب درآمد بیشتر جدا از طراحی، مدیریت سایت را هم به عهده بگیرید.

سئو

راه شگفت انگیز دیگر برای کسب درآمد اینترنتی، فعالیت در سئو هست. سئو یعنی چه؟ یعنی بهینه سازی موتور جستجو؛ یعنی با تکنیک های مخصوص کاری می کنید که سایتتان در رنکینگ بالای گوگل قرار بگیرد و شانس بیشتری برای دیده شده توسط کاربر داشته باشد. همه دوست دارند سایتشان در 10 مورد اول گوگل ثبت شود و اگر کسی موفق شود رتبه اول را بگیرد شاهکار کرده است و این کاری است که باید در جایگاه سئوکار انجام دهید!

پس اگر فرد صبوری هستید و دوست دارید کسب درآمد بی انتها را تجربه کنید سئو برایتان حرفه فوق العاده ای است. علاوه بر مشاغل آنلاین مانند سئو و برنامه نویسی روش های دیگری مثل کسب درآمد از طریق نصب اپلیکیشن هم وجود دارد که به مراتب راحت تراند اما درآمد مناسبی برایتان فراهم می کنند.

نتیجه گیری

حالا که با کسب درآمد از شیپور آشنا شدید، به نظرتان بهترین ایده کدام است؟ برنامه نویسی بهتر است، سئو یا بازاریابی تلفنی؟ درواقع پاسخ این سؤال به روحیه، علایق و سطح توقع شما بستگی دارد. اگر دنبال درآمد بالا هستید و می توانید در مشاغل پراسترس طاقت داشته باشید سئو یا طراحی سایت برایتان بهتر اند؛ اما در صورت داشتن روحیه ملایم تر، کارهایی مثل فتوشاپ یا تولید محتوا را انتخاب کنید.

کسب درآمد از شیپور چگونه است؟

در این سایت ایده های مناسبی برای کسب درآمد فریلنسری و اینترنتی در منزل آمده است که می توانید با استخدام در شرکت های مختلف به همکاری و رسیدن به پول مشغول شوید.

آیا می توان با کسب درامد از شیپور به پول زیادی رسید؟

بله. در صورتی که کارهای تخصصی تر مانند تولید محتوای اینستاگرام یا مدیریت سایت را انتخاب کنید بیشترین درآمد را دارید.

5/5 - (1 امتیاز)

موضوع مرتبط

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست