monetization; Along with different ideas

بیش از 10 راه برتر برای کسب درآمد انلاین و پولساز که هیچ جا پیدا نمی کنید! ممکن است بارها با تبلیغات مختلف درخصوص کسب و کارهای پول ساز مواجه شده باشید. چندین ایده فروش اینترنتی که در این مقاله در اختیارتان قرار داده ایم ترکیبی از ایده های بکر و ترندهای روز هستند. در کسب و کار اینترنتی دیگر نیازی به سرمایه کلان ندارید، بلکه می توانید با حداقل بودجه کسب و کاری برای خود راه بیندازید. مهارت های پولساز اینترنتی که می خواهیم معرفی کنیم، امکان دسترسی به تعداد بالایی مشتری بالقوه را می دهند.

در این مطلب چندین ایده کسب و کار اینترنتی پولساز معرفی شده است که در انتخاب کسب و کار آنلاین monetization مناسب، به شما جهت می دهد. لیست ایده های پولساز اینترنتی زیر را به دقت مطالعه کنید و کسب و کار اینترنتی پولساز خود را راه بیندازید تا بتوانید کسب درآمد از هر چیزی داشته باشیم.

درصورت تمایل می توانید PDF مقاله 45 تا از ایده های پولساز را دانلود کنید.

همچنین بخوانید: Google Opinion Rewards

کسب و کارهای پول ساز چه هستند؟

کسب و کار اینترنتی چیست؟

مهارت های پولساز اینترنتی، به فعالیت هایی در فضای مجازی گفته می شود که به واسطه آن ها خرید و فروش کالا یا ارائه انواع خدمات امکان پذیر می شود. اینترنت فرصت های مختلفی را در اختیار افراد قرار می دهد؛ کافی است که ایده کسب و کار اینترنتی مناسبی را اجرا کنید.

در سال های اخیر به خصوص با شروع پاندمی کرونا، افراد بسیاری در سراسر جهان شغل خود را از دست داده اند. اما در این میان افرادی با بهره گیری از مهارت های پولساز اینترنتی، فعالیت آنلاین خود را آغاز کرده و با دورکاری و به دور از خطر بیماری، کسب درآمد می کنند.

خوشبختانه این بازار شغلی بزرگ، جای رشد و پیشرفت زیادی دارد و شما هم می توانید با شناسایی یک فرصت «کسب و کار اینترنتی پولساز» به راحتی وارد بازار کار شده و درآمدزایی آنلاین کنید.

مزایای راه اندازی کسب و کار اینترنتی در دوران کرونا

با شروع همه گیری کرونا، افراد بسیاری به استفاده از ایده برای آنلاین شاپ روی آورده اند و همین مسئله موجب گسترش و پیشرفت فضای کسب و کار آنلاین شده است. راه اندازی کسب و کار اینترنتی مزایای زیادی دارد، در ادامه به تعدادی از مهم ترین آنها اشاره می کنیم که مهم ترین آن ها کسب درامد خانگی است زیرا راه اندازی یک کسب و کار خانگی می تواند دلهره آور باشد. اقدامات زیادی باید انجام شود و باید وظایف خود را انجام دهید. پس یک کسب و کار کوچک آنلاین راه اندازی کنید تا وقتو از دست ندادی

  • سرمایه و هزینه های اندک شروع کسب و کار
  • امکان دورکاری به دور از خطر آلودگی و بیماری
  • صرفه جویی در وقت
  • صرفه جویی در هزینه ها
  • امکان جذب کارفرما و یا مشتری های بالقوه بدون محدودیت مکانی

متاورس چیست؟ آشنایی با جهان نامتناهی متاورس تنها با یک کلیک

لیست 42 ایده کسب و کار اینترنتی پولساز و کسب درآمد

راه اندازی فروشگاه اینترنتیراه اندازی بلاگهمکاری در فروش
ساخت اپلیکیشن موبایلساخت ولاگکسب درامد از یوتیوب
تولید پادکستکسب درامد از طریق کپی رایتینگیادگیری و تسلط به سئو
خرید و فروش دامنهترید ارزهای دیجیتالفریلنسری
 مشاوره کسب و کارکسب درامد از شبکه های اجتماعیفروش محصولات دست ساز هنری
طراحی سایتکسب درآمد از بازیتدریس آنلاین و برگزاری وبینار
طراحی گرافیککسب درامد از باینری آپشنفروش قالب و یا تم وردپرس
کسب درآمد از اینفلوئنسر مارکتینگ اینستاگرامکسب درآمد کلیکیپشتیبانی فنی
 ادیتوریمتخصص گوگل ادزکارشناس ورود اطلاعات
از ترجمه فیلم ترجمه متونکسب درآمد از آمازون
تولید دوره های دیجیتالمدیریت سایت و ادمین شبکه های اجتماعیصداگذاری
پول درآوردن از اینستاگرامدرآمدزایی با موبایلتبلیغاتچی
موسیقیتوسعه دهنده وبفروش عکس
استریم کردنفروش محصولات ارگانیکرزومه و انگیزه نامه نویسی
نوشتن و انتشار کتاب الکترونیکبازاریابی تلفنیکسب درآمد از طریق شبکه های اجتماعی فروش
تنظیم رژیم غذایی گویندگی
لیست 45 ایده کسب و کار اینترنتی پولساز

کسب درامد اینترنتی

45 ایده کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد اینترنتی پولساز در ایران

ایده های Earn money بسیار اند اما گلچینی از بهترین ایده انلاین شاپ برای شما تهیه کرده ایم تا با مهارت های پولساز اینترنتی آشنا شوید. اگر تصمیم به راه اندازی کسب وکار اینترنتی گرفته اید، پس بهتر است شما را با بهترین ایده کسب و کار اینترنتی پولساز که از لحاظ اقتصادی سود آور باشند، آشنا کنیم. سعی شده است تا کسب وکار آنلاین معرفی شده، در ایران قابل اجرا بوده و با شرایط فرهنگی و اقتصادی ما همخوانی داشته باشند.

درآمد از طریق اینترنت به دلیل بستری گسترده و داشتن موضوعات مختلف به شدت محبوب است و به همین دلیل ایده برای کسب و کارهای پول ساز و کسب درآمد اینترنتی بسیار زیاد شده است.

چه کسی در دو دهه ی قبل فکرش را می کرد که روزی اینترنت بتواند به یک منبع پرسود، برای درآمدزایی تبدیل شود؟ اما اکنون هر کسی که در یکی از شاخه های زیر سررشته داشته باشد، می تواند ماهانه، درآمد میلیونی و یا چند صدمیلیونی داشته باشد.

با توجه به توانایی ها و مهارت های خود، از میان چند تا از مهارت های پولساز اینترنتی زیر چند مورد را انتخاب کنید و با تحقیقات بیشتر، به ایده کسب و کار اینترنتی خود جامه عمل بپوشانید. بریم با هم ایده های پولساز را ببینیم:

1.کسب درآمد از همکاری در فروش

کسب درآمد از همکاری در فروش

احتمالا با خواندن کسب درآمد Earn money از همکاری در فروش، این سوال ذهنتان را درگیر کرده است که همکاری در فروش چیست؟

 همکاری در فروش و یا افیلیت مارکتینگ، جدیدترین روش درآمدزایی آنلاین به شمارمی آید. در این روش شما با تبلیغ و فروش محصول یک شرکت تولیدی و یا خدماتی به صورت آنلاین، حق کمیسیون دریافت می کنید. به این صورت که از طریق بازاریابی محتوایی و اینترنتی، فعالیت در شبکه های مجازی یا با کمک تکنیک های SEO، برای یک شرکت مشتری جذب می کنید.

امروزه درآمدزایی از همکاری در فروش به عنوان یک ایده پولساز طرفداران بسیاری دارد. دو روش اصلی کسب درآمد اینترنتی از طریق همکاری در فروش عبارتند از:

  • فروش محصولات دانلودی: برای مثال خدماتی مانند کتاب صوتی، سریال های نمایش خانگی، عضویت در سایت ها، ثبت نام کلاس های آموزشی و… را به صورت آنلاین تبلیغ می کنید. در صورتی که تبلیغ شما سبب خرید، ثبت نام و یا عضویت فرد شود از طریق شرکت به شما حق کمیسیون پرداخت خواهد شد.
  • همکاری در فروش محصولات فیزیکی: بسیاری از افیلیت مارکترها با تبلیغ محصولات مختلف؛ چه از طریق وبسایت رسمی شرکت ها و چه از طریق فروشگاه های اینترنتی، به درآمدزایی حرفه ای از اینترنت دست پیدا می کنند.

شبکه های اجتماعی یکی از بسترهای مناسب برای فعالیت در این حوزه است. به عنوان نمونه می توان به همکاری در فروش اینستاگرام اشاره کرد. شما می توانید محصول را در اینستاگرام تبلیغ کرده و از فروش آن کمیسیون دریافت کنید.

این ایده کسب و کار اینترنتی، یک روش به نسبت ساده ای است که به خوبی می توان درآمد بالایی از آن به دست آورد. چون هم مطمئن هست، هم نیاز به تخصص، سرمایه، انبار و حتی پشتیبانی محصول نیز ندارد.

2.راه اندازی وبلاگ

صفحه بلاگ توسط یک فرد یا گروه اداره شده و به طور مرتب مطالب در آن به روز رسانی می شوند. شاید تعجب کنید اما راه اندازی وبلاگ در سال 2021 آسان تر از هر وقت دیگری بوده است.

صفحه بلاگ یک ایده کسب و کار اینترنتی پولساز بشمار می رود؛ اما باید توجه داشته  باشید که تنها راه اندازی بلاگ، شما را به درآمد نمی رساند.

آنچه اهمیت دارد تولید محتوا مستمر و مفید در صفحه است. با گذشت زمان و با جذب اعتماد مخاطبین وفادار، وقت آن است که با کمک گرفتن از بهترین سایت های همکاری در فروش، به یک افیلیت مارکتر حرفه ای با درآمد بالا تبدیل شوید.

3.راه اندازی فروشگاه اینترنتی

راه اندازی فروشگاه اینترنتی، یک ایده کسب و کار اینترنتی موفق به شمار می رود. به طور کلی، به تمامی معاملاتی که در فضای آنلاین توسط اشخاص انجام می شود تجارت الکترونیک می گویند.

در این معاملات از محصولات فیزیکی مانند کتاب، پوشاک، غذا تا محصولات و خدمات غیر فیزیکی مانند کلاس ها و دوره های آموزشی و… خرید و فروش می شوند پس کافیه فقط یک کسب و کار کوچک آنلاین راه اندازی کنید

با بهره گیری از راهنمایی هایی که در ادامه به آنها اشاره می کنیم، ایده فروش اینترنتی خود را به بهترین شکل ممکن اجرا کنید:

یک بازار سودآور را انتخاب کنید

ایده های مختلف را در ذهن خود مرور کرده و در مورد هر یک از آنها تحقیقات مفصلی انجام دهید. سعی کنید تا حد امکان به جزئیات توجه کرده و به صورت خاص یک موضوع را انتخاب کنید.برای مثال با وجود رقبای بسیار زیادی که در فروش وسایل ورزشی و تفریحی وجود دارد شما می توانید به جای تخته موج سواری، اقدام به فروش قفسه های قرارگیری تخته موج سواری کنید.

محصول را به درستی قیمت گذاری کنید

 همانطور که می دانید در این مسیر هزینه های مختلفی اعم از تولید، خرید، توزیع، تبلیغات و… وجود دارد. در صورتی کالای شما به درستی قیمت گذاری نشود به سود خوبی نخواهید رسید. همچنین در صورتی که محصول شما نسبت رقبا قیمت بالاتری داشته باشد شانس فروشتان کاهش خواهدیافت. توجه به مهم ترین نکات فروش اینترنتی شما را در این راه بسیار کمک خواهدکرد.

پتانسیل پیش روی بازار انتخابی را بررسی کنید

 بهتر است از ابتدا وارد بازاری شوید که پتانسیل پیشرفت داشته باشد و کاملا اشباع نشده باشد.

این روش جزو کسب وکارهای پول ساز و کسب درامد اینترنتی به حساب می آید؛ اما نسبت به روش های دیگر، زحمت آن نیز بیشتر است. مثلا برای دیده شدن در گوگل باید بدانید سئو چیست و تکنیک های آن را بدانید، تبلیغات در گوگل رو بلد باشید و یا آن را واگذار کنید.

حالا به این بخش، کانتنت مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ، تبلیغ نویسی، تدوین استراتژی، تدوین و مدیریت کمپین ها، تحلیل و آنالیز مشتریان و … رو هم اضافه کنید. البته خیلی هم سخت نیست!! اگر شروع به یادگیری کنید، می توانید به راحتی این کار را انجام دهید. برای حرفه ای تر شدن مسلما باید تلاش بیشتری هم کرد.

4.کسب درآمد از یوتیوب

کسب درآمد از یوتیوب

یوتیوب یک شبکه اجتماعی پرطرفدار در فضای آنلاین است و در سال های اخیر فعالیت در آن به یک ایده کسب و کار اینترنتی پولساز تبدیل شده است. تنها راه ورود به این فضای جذاب ساخت ویدئو است.

در واقع با توجه به میزان بازدید انجام شده از ویدئوهای شما، کسب درآمد دلاری خواهید داشت. بدیهی است که میزان بازدیدها با میزان درآمد شما رابطه مستقیم دارد. علاوه بر آن یوتیوب به عنوان یک شبکه اجتماعی کارآمد برای تبلیغ و کسب درآمد از طریق افیلیت مارکتینگ، شناخته می شود.

 در ادامه به یک مورد از ایده های راه اندازی یک کانال یوتیوب اشاره می کنیم:

5.ساخت ولاگ

ولاگ لغتی است که در سال های اخیر از ترکیب دو کلمه بلاگ و ویدئو به وجود آمده است. برای مثال اگر از آن افرادی هستید که تعطیلات خود را به سفر می روید، می توانید با تهیه ویدئو های جذاب و دیدنی، تجربیات سفر خود را با دنبال کنندگان خود به اشتراک گذاشته و دنبال کنندگان بسیاری جذب کنید.

از آن جا که یوتیوب برای بازدیدهای ویدئوی به اشتراک گذاری شده، به افراد پول پرداخت می کند؛ بسیاری از افراد با فعالیت مستمر در این پلتفرم به کسب درآمد از یوتیوب مشغول اند و در برخی مواقع به شغل اصلی آن ها تبدیل شده است. 

از طرفی دیگر، یوتیوب در ایران محدود است و شاید به همین دلیل آپارات هم بتواند فضای خوبی برای فعالیت باشد. ساخت ولاگ و انتشار آن در آپارات یکی از روش های کسب درآمد از آپارات به حساب می آید.

6.ساخت اپلیکیشن موبایل

با افزایش محبوبیت نرم افزارهای موبایلی در سال های اخیر، طراحی، ساخت و عرضه این نرم افزارها به عنوان یک ایده کسب و کار اینترنتی موفق شناخته می شود. اگر به برنامه نویسی از جمله اندروید، جاوا اسکریپت و … مسلط باشید، باز هم یک راه عالی برای درآمدزایی دارید.

در حال حاضر برنامه نویسی یکی از پردرآمدترین مشاغل ایران محسوب می شود و می توان به عنوان یک شغل اینترنتی بدون سرمایه به آن نگاه کرد؛ زیرا برای آغاز آن نیاز به سرمایه زیادی ندارید.

بسیاری از شرکت ها در حال راه اندازی یک اپلیکشن برای کسب و کارشان هستند. همچنین شرکت های زیادی نیز وجود دارند که به دنبال طراحی نرم افزار برای مدیریت حرفه ای کارشان هستند.

اگر شما هم یک ایده مفید، جذاب، مفرح را در ذهن خود دارید، احتمالا ساخت یک اپلیکیشن مناسب موبایل و یا تبلت همان راهی است که شما را به درآمدزایی از طریق اینترنت می رساند. فقط کافیست که شما در زمینه طراحی نرم افزار و اپلیکیشن تخصص داشته باشید. بعد از یک تست موفق می توانید یک شغل عالی و پردرآمد را بدست آورید.

7.یادگیری و تسلط به SEO 

بهینه سازی موتور جست و جو (Search Engine Optimization)، به معنای مجموعه اقداماتی است که برای بهبود رتبه صفحات روی کلمات کلیدی مختلف صورت می گیرد.

در نتیجه صفحاتی که در رتبه های بالا با بیشترین تعداد بازدید قرار می گیرند به همان اندازه احتمال جذب مشتریان بیشتری را دارند. به همین ترتیب SEO، یک ایده کسب کار اینترنتی و کسب درآمد با ارزش به شمار می رود.

از آنجایی که الگوریتم ها و قوانین گوگل به سرعت در حال تغییر است؛ توصیه می کنیم تا همیشه در حال آموزش و یادگیری باشید و استراتژی های جدید را امتحان کنید. هنگامی که در این حوزه پیشرفت کنید و به اصول SEO مسلط شوید؛ با کمک به شرکت های مختلف، درآمد خوبی کسب خواهید کرد.

8.کسب درآمد از طریق کپی رایتینگ

از میان مهارت های پولساز اینترنتی، کپی رایتینگ خاص تر است و می تواند بسیار درآمدزا باشد. تبلیغ نویسی یک شغل بسیار جدید است. در واقع کپی رایتر شخصی است که با بهره گیری از تکنیک های نویسندگی و علوم بازاریابی با هدف افزایش فروش محصولات و خدمات افراد و یا شرکت ها؛ محتوایی جذاب و تبلیغاتی تولید می کند. در صورتی که به نویسندگی علاقه دارید کپی رایتینگ یک روش جذاب برای درآمدزایی اینترنتی خواهد بود.

برای کسب درآمد از این روش حتما نیازی نیست که در مکان خاصی مستقر شوید. می توانید به عنوان یک فریلنسر در خانه خود فعالیت کنید و به همین دلیل جزو روش های کسب درآمد در خانه به حساب می آید. البته برخی از شرکت ها نیز افرادی با این مهارت را استخدام می کنند.

9.کسب درآمد از طریق پادکست

پادکست یک پلتفرم تولید محتوا صوتی و یک ایده تولید محتوای جدید است. پادکست از طریق گوشی های تلفن همراه و همچنین کامپیوتر در دسترس است.

علاوه بر نمونه های موجود به زبان انگلیسی؛ فضای پادکست فارسی در ایران به شدت در حال پیشرفت است. شما می توانید تعدادی از بهترین نمونه های فارسی و انگلیسی را جست و جو کرده و با الهام از آنها و سپس انتخاب یک موضوع متفاوت و جدید، محتوای صوتی تولید کنید.

با گذشت زمان و کسب مخاطبان بیشتر می توانید از این طریق محصولات و خدمات مختلف را تبلیغ کرده و به فروش برسانید. از آن جا که هنوز فضای رقابتی این ایده پولساز اینترنتی، اشباع نشده است؛ می تواند انتخاب مناسبی برای شروع کسب و کار پولساز و کسب درآمد شما باشد.

10.کسب درآمد از طریق فریلنسری

فریلنسرینگ به معنای یک شغل آزاد و پاره وقت است. به شخص ارائه دهنده خدمات، فریلنسر گفته می شود و ممکن است به صورت همزمان برای چندین مشتری کارکند.

فریلنسینگ یکی از ساده ترین روش های درآمدزایی از طریق اینترنت است و شما با شناسایی مهارت ها و توانایی های خود می توانید به راحتی به یک فریلنسر تبدیل شوید. برای مثال یکی از راه های شروع؛ ثبت نام در سایت هایی مانند کارلنسر، پونیشا و ورکفا است.

چه مهارت های ساده مانند تایپ و آفیس داشته باشید و چه مهارت های حرفه ای مانند ترجمه، ساخت ویدئو های تبلیغاتی، طراحی جلد، طراحی گرافیک، رزومه نویسی و…؛ می توانید در این بازار کار اینترنتی درآمدزایی کنید.

 11.ترید ارزهای دیجیتال

معامله ارزهای رمزنگاری شده یکی از جدیدترین مشاغل در سراسر درنیا است. ارزش ارزهای دیجیتال در سال های اخیر به شدت افزایش یافته است. شما هم می توانید پس از انجام تحقیقات و جست و جوی کافی، وارد بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال شوید.

 12.خرید و فروش دامنه

در واقع دامنه یا Domain، همان آدرس اینترنتی است. برخی از افراد با شناسایی دامنه های اینترنتی مناسب به سرمایه گذاری در این بازار اقدام می کنند. بازارهایی با عنوان Domain Name Aftermarket محل مناسبی برای خرید و فروش دامنه های به ثبت رسیده می باشند.

کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند باید چم و خم کار را به خوبی بدانند تا معمله های سودآوری انجام دهند. جالب است بدانید که درآمدزایی از فروش دامنه، ملاک سنی ندارد و نوجوانان نیز می توانند از طریق آن درآمد به دست آوردند. به همین دلیل می توان گفت که خرید و فروش دامنه، جزو روش های کسب درآمد برای نوجوانان نیز به حساب می آید.

شما می توانید با شناسایی دامنه های مناسب؛ آنها را خریداری کرده و در یک فرصت بهتر با قیمت بالا به فروش برسانید. ویژگی های دامنه های مناسب:

  • نام کوتاه
  • ساختار نوشتاری ساده
  • عدم وجود اعداد و کاراکتر
  • نام دامنه تنها به یک روش نوشته شود
  • یک نام منحصر به فرد و خاص داشته باشد

13.فروش محصولات دست ساز و هنری

یک ایده پولساز، کار هنری در منزل با درامد بالا است. تبدیل کردن یک سرگرمی و مشغولیت هنری یک ایده از بهترین راه های درآمدزایی آنلاین در خانه است. امروزه با پیشرفت فضای کسب و کارهای پول ساز اینترنتی، هنرمندان نیز فرصت برقراری ارتباط با افراد مختلف از سراسر جهان را بدست آورده اند.

زمانی که صحبت از هنر می شود معمولاً هنر طراحی و نقاشی در ذهن افراد تداعی می شود.

اما علاوه بر نقاشی؛ افراد از طریق هنرهای دیگری مانند آشپزی، شیرینی پزی، عکاسی، موسیقی، نویسندگی نیز می توانند وارد عمل شده و درآمدزایی کنند.

هنرهای زیبا و جذاب به سرعت در میان علاقمندان انتشار یافته و مشتری های فراوانی را جذب می کنند. فروش آنلاین محصولات هنری یکی از بهترین روش های درآمدزایی با وجود مشتریانی از سراسر کره خاکی است. اگر شما هم به فعالیت و کسب درآمد از طریق ارائه هنر خود علاقه دارید، بدانید که موردگفته شده یکی از ایده های پولساز نسبتا راحت و کم هزینه است.

14.کسب درآمد اینترنتی از شبکه های اجتماعی

تلگرام بیش از 50 میلیون کاربر ایرانی دارد و تعداد استفاده کنندگان اینستاگرام در ایران به 48 میلیون نفر می رسد. همین مسئله نشان می دهد که این فضا، پتانسیل بالایی برای درآمدزایی دارد. از پلتفرم های پر استفاده می توان به تلگرام، اینستاگرام و روبیکا اشاره کرد.

محبوبیت و تعداد بالای کاربران این شبکه های اجتماعی باعث شده است که در برخی مواقع این پلتفرم ها به بازار آنلاین کسب و کارهای مختلفی تبدیل شوند. شما می توانید با فعالیت مستمر در این شبکه های اجتماعی، دایره مخاطبان خود را افزایش دهید. با این کار می توانید از برندها و شرکت های دیگر تبلیغ بگیرید و از این راه درآمدزایی کنید.

 علاوه بر این می توانید از طریق همکاری در فروش، در این فضا درآمد خوبی داشته باشید. در بین پلتفرم های پراستفاده در ایران، تلگرام و اینستاگرام از اهمیت بیشتری برخوردارند. با مراجعه به مقاله کسب درآمد از تلگرام، می توانید اطلاعات کامل تری در این زمینه پیدا کنید. در ادامه این متن به دلیل اهمیت اینستاگرام، روش های درآمدزایی از آن بیشتر بررسی خواهد شد.

15.کسب درآمد از طریق مشاوره کسب و کار

یکی دیگر از ایده های پولساز، کسب درآمد از طریق مشاوره کسب و کار است. در صورتی که در مورد یک موضوع خاص مانند کسب و کار، فضای مجازی، بازاریابی و… به اندازه کافی اطلاعات دارید می توانید از طریق مشاوره، درآمدزایی کنید. با کسب تجربه و در نهایت استخدام مشاورین دیگر می توانید ایده کسب و کار اینترنتی خود را به سرعت گسترش دهید.

همچنین مطالعه کنید: استراتژی کسب و کار

 16.تدریس آنلاین و برگزاری وبینار

امروزه با افزایش سرعت زندگی و همچنین پاندمی ویروس کرونا افراد به آموزش و یادگیری آنلاین علاقه مند شده اند.

اگر مهارت، علم و یا توانایی خاصی دارید؛ وقت آن رسیده است که از آنها، درآمدزایی کنید. توجه کنید که داشتن خلاقیت در آموزش و همچنین نحوه ارائه آن به پیشرفت شما در این زمینه کمک خواهد کرد. برای مثال می توانید از این طریق آشپزی، کیک پزی، طراحی و نقاشی، موسیقی، زبان خارجی و….. را آموزش دهید.

وبینار از کنار هم قرار گرفتن دو لغت Seminar و Web-based به وجود آمده است. شما می توانید از طریق فضای مجازی و وب، سمینارهای آنلاین برگزار کنید. شما می توانید از این طریق موضوعی را آموزش داده و درآمدزایی کنید.

17.کسب درآمد از بازی

در دنیای امروز نمی توان به بازی ها، صرفا به عنوان سرگرمی نگاه کرد. پتانسیل این بخش به حدی بالاست که می توان آن را به عنوان یک ایده برای شغل اینترنتی در نظر گرفت. به دلیل ویژگی هایی که دارد؛ کسب درآمد از بازی، بین جوانان و نوجوانان از محبوبیت بالایی برخوردار است.

شیوه های مختلفی برای کسب درآمد از بازی وجود دارد که رایج ترین آن، استریمینگ نام برد. در این حالت فرد در طول انجام بازی، از خود و مراحل بازی فیلم تهیه می کند و آن را به اشتراک می گذارد. برای این کار می توانید از پلترفم های مختلفی مانند آپارات، یوتیوب، اینستاگرام، تلگرام یا مواردی از این دست استفاده کنید.

 18.طراحی سایت

کسب درآمد از طراحی سایت

یکی دیگر از بهترین و پولسازترین ایده های کسب و کار در ایران طراحی وب سایت است. شما با داشتن مهارت برنامه نویسی و یا طراحی وب با وردپرس، می توانید به یک طراح سایت تبدیل شوید. اکنون شرکت ها و فروشگاه های زیادی هستند که به سایت نیاز دارند. برخی هم به دنبال کسانی هستند که بتوانند برایشان سایت را از نظر فنی پشتیبانی کنند.

طراحی سایت یک کار زمان بر و نیازمند تخصص است.

طراح سایت شخصی است که از ابتدا تا انتها می تواند یک وبسایت را طراحی و برای بهره برداری آماده کند. برای این کار لازم است ابتدا با کدنویسی آشنا شوید.

تسلط به گرافیک و یا زبان های برنامه نویسی مثل PHP، HTML  و … برای این کار ضرورت دارد. طراحان سایت درآمد نسبتا خوبی دارند اما اگر می خواهید با طراحی سایت کسب و کارهای پول ساز راه اندازی کنید؛ لازم است به خوبی مهارت های خود را گسترش داده و برای بهتر شدن تلاش کنید.

یکی از بهترین ویژگی اصلی طراحی سایت این است که می توانید با کارفرمایان مختلفی از سراسر جهان کار کنید، چرا که نیازی به حضور در یک مکان خاص نیست.

 19.فروش قالب و یا تم وردپرس

قالب وردپرس نمای ظاهری ( رنگ، فونت، ابزارکها و.. ) یک سایت وردپرسی است. اولین چیزی که بازدیدکننده در سایت مشاهده می کند تم و قالب وردپرس است.

قالب های وردپرس توسط برنامه نویسان آشنا با این فضا طراحی و ساخته می شود.

اگر با این مهارت آشنا هستید می توانید از آن به عنوان یکی از مهارت های پولساز اینترنتی، درآمدزایی کنید. برای مثال قالب هایی را از قبل آماده کرده اید از طریق بازارهای فروش قالب وردپرس، به فروش برسانید و یا به صورت پروژه ای با توجه به نظرات و پیشنهادات کارفرما برای یک سایت قالب طراحی کنید.

20.کسب درآمد از باینری آپشن

کسب درآمد از باینری آپشن، ایده کسب کار اینترنتی جدیدی به حساب می آید. در این روش درآمدزایی شما باید روند رشد قیمتی یک جنس یا خدمات را پیش بینی کنید. برای این کار بازه زمانی مشخصی را باید انتخاب کنید. در نهایت اگر پیش بینی شما درست باشد سود خواهید کرد ولی اگر پیش بینی شما غلط باشد، پولی را که سرمایه گذاری کرده اید از دست خواهید داد.

در بین ایده های پولساز اینترنتی، روش باینری آپشن از ریسک بالاتری برخوردار است و به همین دلیل برای ورود به آن باید بااحتیاط عمل کنید و دانش خود را در این حوزه افزایش دهید.

 21.طراحی گرافیکی

طراحان گرافیک با بهره گیری از نرم افزارهای تخصصی کامپیوتری مفاهیم بصری را طراحی و تولید می کنند.

طراحان گرافیک با به کارگیری ذوق هنری خود به کسب و کارهای مختلف هویت بصری داده و سبب ارتباط بیشتر آنها با مخاطبین و مصرف کنندگان می شوند.

برای ورود به این بازارکار جذاب و سودآور نیازی به داشتن مدرک دانشگاهی و یا توانایی نقاشی نیست؛ تنها با داشتن یک کامپیوتر ساده و ذهن خلاق می توانید به صورت آنلاین و جذب پروژهای مختلف، درآمدزایی کنید.

 22.پشتیبانی فنی

پشتیبانی فنی به خدمات نرم افزاری و سخت افزاری ارائه شده توسط یک فرد مستقل و یا شرکت گفته می شود. معمولا این خدمات در حوزه محصولات رایانه، تلفن همراه و تلویزیون قرار می گیرند.

در این ایده کسب و کار اینترنتی شما می توانید مهارت خود را به صورت آنلاین نمایش داده و پس از جذب اعتماد مشتری از این طریق درآمدزایی کنید. مشاغل موجود در این دسته بندی معمولا به صورت حضوری نیز مشغول به کار و فعالیت هستند

23.کسب درآمد کلیکی

کسب درآمد کلیکی (Pay-To-Click)، جزو ایده های کسب وکاری است که به درآمد اولیه نیاز ندارد. شما می توانید بدون سرمایه و بدون داشتن تجهیزات خاصی کار در آن را شروع کنید. برای این که از این روش درآمد داشته باشید؛ باید بر روی تبلیغات سایت های PTC کلیک کنید و بر اساس تعداد کلیک روزانه پول بگیرید.

وب سایت های مختلفی در این زمینه فعالند و امکانات متفاوتی را در اختیار شما قرار می دهند. نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که سایت PTC را باید به دقت انتخاب کنید تا به اصطلاح سرتان کلاه نرود. درآمدزایی در این روش کمی کند است و زمانی که برای آن صرف می کنید، بر درآمد شما تاثیر مستقیم خواهد داشت.

24.اینفلوئنسر مارکتینگ اینستاگرام

اگر به عکاسی و اشتراک گذاشتن عکس های خود در فضای مجازی علاقه دارید می توانید نرم افزار اینستاگرام را از یک محیط مفرح به یک محیط شغلی درآمدزا تبدیل کرده و به رویای جذاب کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه اولیه دست پیدا کنید. ایده کسب و کار اینترنتی از طریق اینستاگرام، طرفداران زیادی دارد و موفقیت در آن نیازمند صبر و حوصله بسیار است.

برای این کار لازم است ابتدا: با تولید محتوای جذاب و ایجاد یک رابطه دوستانه با مخاطبین خود، صفحه خود را به یک صفحه زیبا از نظر بصری تبدیل کنید.

سپس با تداوم به این کار دنبال کننده های جدیدی به صفحه شما افزوده خواهند شد.

در نهایت با توجه به تعداد دنبال کننده های شما و سطح رابطه ای که با آنها ایجاد کرده اید؛ کسب و کارهای مختلف جهت تبلیغ و فروش محصولات خود به شما مراجعه خواهند کرد.

فراموش نکنید که شما تاثیر قابل توجهی بر روی دنبال کنندگان خود دارید؛ بنابراین در این مسیر به هیچ عنوان از اعتماد آنها سواستفاده نکنید.

همچنین مطالعه کنید: کسب و کار کوچک پرسود

25.کارشناس ورود اطلاعات

یکی از مشاغلی که در ایران به خصوص در همین چند سال اخیر با توجه به آنلاین شدن کارها زیاد اسمش شنیده میشه کارشناس ورود اطلاعات یا همان Data Entry است. این کار معمولا یک کار بسیار ساده و روزمره ای است که تقریبا همه میتونن اونو انجام بدن. نیاز به تخصصی ندارد و به سادگی انجام می شود.

26.متخصص گوگل ادز

Google Ads پلتفرم جامعی است که می توانید با آن تبلیغات مختلفی مانند ادوردز انجام دهید. قطعا دیده اید که یک چیزی را جستجو کنید و در بین جستجوها به یک یا چند لینک برخورد کرده باشید که کنار آن ها نوشته شده باشد “آگهی” یا “ad”. این تبلیغات به این صورت هستند که شما برای کلمات کلیدی مختلف، به ازای شرایط خاصی می توانید پول پرداخت کنید.

حالا این شرایط خاص می توانید کلیک باشد، می تواند فروش و… باشد. همچنین تبلیغات ADS صرفا به بخش نتایج گوگل خلاصه نمی شود. شما از آن طریق می توانید یوتیوب، وبسایت های مختلف و همچنین اپلیکیشن های موبایل نیز تبلیغ کنید.

البته حتی می توانید کمپین های مخصوص اپ خود درست کنید. فرض کنید یک اپلیکیشن طراحی کردید و می خواهید که آن را تبلیغ کنید. از این پلتفرم می توانید این کار را انجام دهید. حتی تا به حال شده در جیمیل، تبلیغاتی مشاهده کنید؟ تبلیغات جیمیل هم کار همین است.

27.کسب درآمد از آمازون

کمتر کسی است که آمازون را نشناسد. در حال حاضر آمازون جزو بزرگترین وب سایت ها خرده فروشی در دنیا به حساب می آید. از طریق این سایت می توانید به صورت آنلاین درآمدزایی کنید و درآمد شما دلاری خواهد. از روش های رایج کسب درآمد از آمازون می توان به همکاری در فروش، Retail Arbitrage، Private Lable و فروش خدمات و محصولاتی مانند محصولات دست ساز، طرح، اجناس دست دوم و… اشاره کرد.

البته توجه داشته باشید که ممکن است تمام خدمات Amazon در ایران قابل استفاده نباشد. به همین دلیل، توصیه می شود که در مورد روش های مختلف درآمدزایی از آمازون تحقیق کرده و مناسب ترین آن ها را برای فعالیت انتخاب کنید.

چگونه مستر کارت بگیریم؟ حتما بخوانید!

28.مترجم

مسما مترجمی شغلی بسیار جذاب و البته پر درآمد است. زبان های بسیار مختلفی هم برای ترجمه کردن وجود دارد. خیلی واضح است و نیازی به گفتن نیست که تعداد مشاغل پیرامون “ترجمه زبان انگلیسی” از سایر زبان ها بیشتر است. اما عربی، فرانسوی، اسپانیولی، آلمانی و … همشون تعداد درخواست هایشان بالاست.

29.ترجمه کردن فیلم

کسب درامد از طریق ترجمه کردن فیلم

یکی دیگر از شغل های آزاد پردرآمد در ایران ترجمه کردن فیلم است. در اینستاگرام صفحات زیادی از کشورهای خارجی به راحتی در دسترس شما قرار دارد. همچنین در وب سایت Youtube هم ویدئوهای آموزشی بی شماری منتشر شده است. البته این فیلم ها به زبان خارجی هستند. اگر به یک زبان خارجی مثلاً انگلیسی، عربی و یا ترکی استانبولی مسلط هستید، می توانید این فیلم ها را دریافت کرده و ترجمه کنید.

ترجمه را در زیرنویس فیلم ها قرار دهید و منتشر کنید. شما می توانید از همان بستر یوتیوب برای انتشار ویدئو استفاده کنید یا از آپارت کمک بگیرید. کافی است که ویدئو ساخته شده را در این پلتفرم ها آپلود کنید.

بسیاری از شرکت ها، صفحات فعال شبکه های اجتماعی و یا وب سایت ها به چنین محتواهای ویدئویی نیاز دارند و در مقابل تلاشتان به شما دستمزد پرداخت می کند.

30.صداگذاری کنید

یکی از ایده های خاص کسب و کار صداگذاری است. اگر هیچ استعدادی ندارید و فقط فرد خوش صدایی هستید، وقت را تلف نکنید. اکنون صدا هم می تواند منبع درآمد باشد. در واقع یکی از شغل های پردرآمد بدون سرمایه خلق ویدئو با صدای خوب است. کافیست بر روی فیلم های کوتاه مستند و یا روایتی، صداگذاری کنید.

کاربران به یک فیلم شگفت انگیز از طبیعت که با صدایی دلنشین و جذاب صداگذاری شده است، علاقه ی عجیبی دارند. صدا بر روی ذهن مخاطب تاثیر اعجاب انگیزی دارد. اگر صدای جذابی دارید، می توانید برای فیلم های کوتاه و مستند صداگذاری کنید. این فیلم ها را می توانید در شبکه های اجتماعی و سایت یوتیوب پیدا کنید.

بعد از ترجمه روی آن صداگذاری انجام دهید. برای این کار فقط به یک نرم افزار گرافیکیِ صداگذاری، لپ تاپ و میکروفون نیاز دارید.

31.مدیریت سایت و شبکه های اجتماعی

یک ایده کسب و کار که این روزا بسیار رواج دارد. اگر هیچ ابتکار یا ایده ای برای راه اندازی سایت یا صفحه در شبکه های اجتماعی را ندارید، به سراغ سایر وب سایت ها و شبکه های اجتماعی بروید.

بسیاری از آن ها آنقدر سرشان شلوغ است که فرصتی برای مدیریت سایت و شبکه های اجتماعی خود را ندارند. شما می توانید مدیریت سایت یا صفحات آن ها در شبکه های اجتماعی را بدست بگیرید. در واقع به ادمین تبدیل شوید.

32.تولید دوره های دیجیتال

تولید و تدوین دوره های دیجیتال

این روزها خیلی از سایت ها هستند که دوره های آموزشی را میفروشند و شما فقط کافیست چند سایت که در حوزه تخصصی شما قرار دارند را پیدا کنید و برای آنها دوره آموزشی خودتان را ارسال کرده و با خیال راحت کسب درآمد آنلاین را تجربه کنید.

یکی از مزایای بزرگ اینکار این است که این سایت ها، بازدید کننده و مشتریان زیادی دارند و فروش دوره های شما بسیار راحت خواهد بود و یکی از پر استفاده ترین ایده های کسب و کار حوزه آنلاین به شمار می رود.

اگر گشتی در اینترنت بزنید خواهید فهمید که ماجرا چقدر جالب است و شما چقدر راحت میتوانید تخصص خودتان را بفروشید و از این راه درآمدزایی داشته باشید.

البته این سایت ها در عوض درصدی از فروش شما را برمیدارند که باز هم هر طوریحساب کنید کاملا به صرفه است. چون عملا شما نه پول تبلیغات، نه تولید محتوا برای محصول نه سئو و نه به طور کل دیجیتال مارکتینگ پرداخت نخواهید کرد و کلیه هزینه تبلیغات و فروش به عهده خود سایت است.

33.متخصص تبلیغات شوید!

فضای تبلیغات، فضای وسیع و بزرگی است مثل تبلیغات در گوگل، تبلیغات در سایت های پر بازدید که باز هر کدام به دسته های مختلف تقسیم می شوند.

تبلیغات همیشه هزینه خواهد داشت و اگر تبدیل به یک متخصص تبلیغات شوید و مهارت شما نیز خوب باشد؛ مردم حاضرند پول زیادی به شما پرداخت کنند تا هزینه بالای تبلیغاتشان را پایین آورند.

البته تخصص در این حوزه نیازمند سختی کشیدن زیادی است. شما باید علاوه بر تهیه دوره های آموزشی حتما به شکل عملی نیز این کار رو تجربه کنید.

شما الان وارد سایت های پر بازدید ایرانی که شوید عین بخش آگهی روزنامه هستند با دنیایی از تبلیغ! بابت هر کدام از این تبلیغات که مدل های متفاوتی هم هستند، کلی پول داده شده است که شما اگر بتوانید تحلیل درستی داشته باشید و بهینه سازی آنها را بلد باشید، میتوانید تا حد بسیار زیادی هزینه ها را کاهش دهید.

34.ایده کسب و کار با موبایل

آیا کسب درآمد از طریق موبایل واقعیت دارد؟

بله ایده کسب و کار با موبایل به دلیل استفاده زیاد از تلفن همراه و در دسترس بودن آن بسیار هم مورد استقبال مردم است. اما شاید بعضی ها هنوز بگویند که حتی اگر امکان درآمدزایی هم وجود داشته باشد، قطعا خیلی نخواهد بود!

کاملا اشتباه است. ایده های مختلفی برای کسب درآمد با گوشی وجود دارد که می توانید درآمدهای بسیار بالایی را هم داشته باشید.

این ایده های کسب و کار عبارتند از:

35.ایده کسب و کار آنلاین از طریق اینستاگرام

ایده کسب و کار آنلاین از طریق اینستاگرام

خب رسیدیم به درآمدزایی از طریق اینستاگرام!

افراد زیادی هستن از طریق اینستاگرام درآمدهای بسیار بالایی دارند؛ حالا یا از طریق تولید محتوا، مانند تهیه کلیپ و افزایش فالوور و در نهایت تبلیغ کردن یا از طریق راه اندازی آنلاین شاپ مسیر کسب درآمد از اینستاگرام را برای خود ایجاد می کنند.

ولی خب هر کدام از این دو روش هم دانش و سختی های خودش را دارد. خیلی از افراد در اینستاگرام تولید محتوا میکنند اما همه آنها خیلی هم موفق نیستند. خیلی از افراد در اینستاگرام آنلاین شاپ دارند ولی باز همه آنها هم موفق نیستند. مسلما برای افزایش فروش اینستاگرام شما نیاز به دانش اینستاگرام مارکتینگ دارید و یا اگر شما این دانش رو ندارید باید از شرکت یا فردی که دانشش رو داره کمک بگیرید.

36.فروش عکس

کسب درآمد از طریق فروش عکس در اینترنت

بله درست شنیدید! شما به راحتی می توانید عکس بگیرید و عکس های خودتان را در سایت های مختلف به فروش برسانید.

سایت های زیادی چه در داخل کشور چه در خارج کشور وجود دارند که شما می تونید عکس های خودتان را در آن ها آپلود کنید و به قیمت های مختلف بفروشید و به راحتی درآمدزایی کنید.

37.تبدیل به یک توسعه دهنده وب شوید

آخرین مورد از ایده های پولساز، این است که توسعه دهنده وب شوید. این شغل درآمد بسیار خوب و محبوبیت بسیار بالایی هم دارد. امروزه سایت های بسیار زیادی با زبان و تکنولوژی ها مختلفی ساخته و ایجاد می شوند. حال شما اگه بتوانید به عنوان یک توسعه دهنده وب شناخته شوید، می تونید به راحتی واسه خودتون شاغل شوید و درآمد خیلی خوبی هم کسب کنید. البته این ایده کسب و کار مسلما جزوه دسته بندی ایده هایی قرار میگیرد که نیاز به تجربه و تخصص دارند.

38. موسیقی

اگر به دنبال ‌ ایده های پولساز در زمینه هنر هستید، یک ایده کسب و کار خوب موسیقی هست. اگر نوازنده سازی خاص هستید، اگر در زمینه آهنگسازی مهارت دارید و اگر دوست دارید هنر خود را به نمایش بگذارید و کسب و کار اینترنتی خود را از طریق آن راه بیندازید، دست بجنبانید. می توانید در حین نواختن سازتان از خودتان فیلم بگیرید و آن را در فضای مجازی به اشتراک بگذارید.

به این صورت چند راه برای کسب درآمد اینترنتی به روی شما باز می شود. می توانید اسپانسر بگیرید، شاید افرادی بخواهند با شما همکاری کنند و یا از شما درخواست کنند که در آموزشگاه آن ها به تدریس بپردازید و … تمامی موقعیت های گفته شده از طریق موسیقی عملی می شوند.

39. رزومه نویسی

بسیاری از افراد یا زمان کافی ندارند یا حوصله درست کردن رزومه ندارد. این افراد معمولا حاضر اند مبالغ زیادی را به فردی بدهند تا برای آن ها رزومه بسازد. این کار نیز یکی از ایده های پولساز اینترنتی فوق العاده است که می توانید روی آن حساب کنید.  پس اگر به رزومه نویسی علاقه دارید یا در این زمینه مهارت دارید شروع کنید!

40. فروش آنلاین محصولات ارگانیک

بعد از گذشت زمان زیاد، مردم مجدد دارند به سمت محصولات ارگانیک روی می آورند. با توجه به نیاز بازار اگر هوشمندانه عمل کنید می توانید به درآمد خوبی برسید. می توانید فروشگاه اینترنتی راه بیندازید و در آن محصولات ارگانیک بصورت مستقیم از کشاورزان تحویل بگیرید و به دست مشتریان برسانید. این کار واسطه ای اگر درست ایجاد شود می تواند شما را به درآمد خوبی برساند.

حتما بخوانید: فونت خاص طراحی لوگو

41. نوشتن و انتشار کتاب الکترونیک

حتی بهترین نویسندگان نیز در انتشار کتاب های خود ممکن است به مشکل های زیادی برخورد کنند. نوشتن کتاب الکترونیک و انتشار آن در اینترنت می تواند یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت باشد. هزینه هایی که برای اجرای این ایده کسب و کار لازم است صرف کنید شامل زمان برای نوشتن کتاب، ویراستاری و پیدا کردن بستر مناسب برای فروش خواهد بود.

42. بازاریابی تلفنی

اگر به دنبال یک کسب و کار کم هزینه دیجیتالی هستید، بازاریابی تلفنی را امتحان کنید. تنها چیزی که شما برای این کار نیاز دارید یک تلفن همراه است. بسیاری از کمپانی ها به دلیل ارزان بودن سراغ این شیوه از بازاریابی می روند؛ در نتیجه می توانید به عنوان یکی از ایده های کسب و کار در خانه سراغ این کار بروید.

43. کسب درآمد از طریق شبکه های اجتماعی فروش

با روی کار آمدن شبکه های خرید و فروش مانند دیوار و شیپور می توانید با فعالیت در این پلتفرم ها نیز درآمد آنلاین داشته باشید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد توصیه می کنم مقاله کسب درآمد در منزل از طریق شیپور را مطالعه کنید.

44. تنظیم رژیم غذایی

کارشناس تغذیه هستید؟ می توانید با تنظیم برنامه غذایی درآمد اینترنتی داشته باشید. افراد زیادی حاضر هستند برای تنظیم رژیم غذایی و رسیدن به وزن دلخواهشان پول پرداخت کنند. از این طریق می توانید کسب و کار خودتان را داشته باشید.

45. گویندگی

با فراگیر شدن کتاب های صوتی و تولید محتواهای صوتی، نیاز کمپانی ها به انواع محتواهای صوتی بیشتر از گذشته شده است و شما می توانید با خواندن نریشن و کمک در تولید محتواهای صوتی، درآمد داشته باشید. برای این کار می توانید کار خود را از راه دور و در منزل شروع کنید و پیش ببرید.

همچنین برای موفقیت بیشتر در این شغل می توانید قبل از شروع به کار در دوره های گویندگی و فن بیان شرکت کنید تا با فوت و فن کنترل تنفس و ادای بهتر کلمات آشنا شوید.

نتیجه گیری

در این مقاله با لیستی از ایده های پولساز و مهارت های پولساز اینترنتی آشنا شدید و مشاهده کردید که «ایده فروش اینترنتی» بسیار است. به طور کلی فضای اینترنت با فرصت های شغلی بسیاری رو به رو است. سال جدید مانند یک فرصت جدید جهت عملی کردن «ایده کسب و کار اینترنتی» شماست.

از میان ایده های پولساز اینترنتی ذکر شده و همچنین با بررسی ایده های کسب و کار اینترنتی اجرا نشده در ایران و جهان، موردی را که با مهارت ها، علایق و سبک زندگی شما هماهنگی بیشتری دارد انتخاب کرده و به سرعت از طریق اینترنت درآمدزایی کنید. امیدواریم سال بعد این موقع شما هم از بین کسب و کارهای پولساز اینترنتی، کسب و کار مورد علاقه خود را پیدا کرده و به درآمد رسیده باشید. برای کسب درآمد از طریق مشاغل اینترنتی، هر زمان که بخواهید می توانید شروع کنید. خوشبختانه این مشاغل به سرمایه اولیه چندانی احتیاج ندارند و می توانید به راحتی و با خیالی آسونه شروع به کار کنید.

مقاله مرتبط:
کسب درآمد از طریق نصب اپلیکیشن

سوالات متداول

ایده کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه و در منزل هم داریم؟

بله خیلی از ایده ها مثل فریلنسری، همکاری در فروش و حتی انجام کار به صورت دورکاری میتواند بدون هزینه انجام شود. البته در فریلنسری شما نیاز به داشتن تخصص دارید ولی در همکاری در فروش شما به تخصص هم نیازی نخواهید داشت و صرفا باید بتوانید محصولات را بفرشید و بازاریابی انجام دهید.

پولساز ترین ایده کسب و کار اینترنتی چیست؟

به طور مطلق نمیشه گفت که کدام یک پولساز تر است چون با توجه با مخاطب شما و تخصص شما این امر متفاوت است. ممکن شما شما تخصصتون در یک بستر خاص جواب بده و در بقیه جواب نده در نتیجه این به شما و مخاطب شما بستگی داره و به طور دقیق نمیشه گفت.

بهترین ایده کسب و کار آنلاین چیست؟

این مورد رو هم نمیشه گفت که کدام بستر و کدام ایده از دیگری بهتر است. چون با توجه به تخصص ها، مخاطبان و شرایط زمانی و مکانی مختلف و پارامترهای دیگه شرایط فرق میکنه و ممکن است در یک زمان خاصی یک بستر خیلی عالی باشه در حالی که در سال قبل اصلا خوب نبوده .

از این ایده های پولساز میشه تو ایران درآمد بالا داشت؟

این ایده ها تماما در ایران کاربرد دارند. خیلی از ایده ها هستند که برای خارج از کشور بدرد میخورند اما این ایده ها تماما در ایران قابل پیاده سازی و استفاده هست کما اینکه درآمد های خیلی بالا را خیلی از افراد از هر کدام از این بسترها به دست آوردند.

سریع ترین راه به درآمد اینترنتی کدوم یکی ازیناست؟

این مورد رو هم نمیشه به طور خاص گفت. شما در یک چیزی تخصص دارید فرد دیگری در یک چیز دیگر. ممکن است با توجه به میزان تلاش و تخصص شما جواب متفاوت باشه یا اصلا بستر کاری هر کدام از شما متفاوت باشه و در بازه ی زمانی مختلفی به درآمد برسید در نتیجه به هیچ عنوان نمیشه گفت کدام سریع تر، بهتر و برتر است.

آیا مشاغل پولساز به سرمایه زیادی نیاز دارند؟

وقتی از بهترین و پولسازترین مشاغل در ایران حرف می زنیم، همه تصور می کنند باید سرمایه زیادی داشته باشند.
در حالی که این تفکر مالی و هوش است که به کسب درآمدهای بالا می انجامد. داشتن پشتکار، استعداد، توانایی بازاریابی و اقناع مشتریان مهم ترین ملاک برای موفقیت در یک شغل است.

چقدر طول می کشد تا در یک شغل به درآمد بالایی برسیم؟

یک شبه پولدار شدن شعار غیرواقعی است. ما نمی خواهیم به شما وعده بدهیم اگر یکی از مشاغل گفته شده را اجرا کنید، یک شبه پولدار می شوید.
در واقع ثروتمند شدن به زمان نیاز دارد. حتی ممکن است در طی مسیر موفقیت و درآمدزایی میلیونی چند بار شکست بخورید.
پس باید کمی صبور باشید و از حقوق کم به بالا پیش بروید. انتظار درآمد چند صدمیلیونی در همان ماه های اول فعالیت کمی غیرواقع بینانه و بلندپروازانه است.

کدام یک شغلهای پردرآمد بدون سرمایه مناسب من است؟

شما باید استعدادها و مهارت های ذاتی و اکتسابی خود نگاه کنید. برای مثال اگر با فعالیت در شبکه های اجتماعی کاملاً آشنایی دارید، چرا یک کسب و کار در این فضا راه اندازی نکنید؟ اگر کار با نرم افزارهای گرافیکی و ویرایش فیلم را بلد هستید، چرا وقت را تلف می کنید؟ اگر هیچ استعدادی در فضای اینترنت ندارید، اما به دامداری و پرورش مرغ و جوجه علاقمند هستید، باید در همین زمینه فعالیت کنید.

4.7/5 - (3 امتیاز)

موضوع مرتبط

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

13 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • احمد باقری
    مرداد 29, 1399 11:47 ق.ظ

    ساده ترین راه کسب درامد کدوم یکی از ایناست؟
    کدوم یکی سریع تر به پول میرسیم و کدوم یکی درامد بیشتری داره؟

    پاسخ
    • با سلام
      یکی از ساده ترین روش های کسب درآمد اینترنتی که نیاز به سرمایه اولیه ندارد یا با سرمایه خیلی کم هم میتوانید شروع کنید همکاری در فروش هستش.
      این که کدام یک از این ایده ها میتوانند سریع تر جواب دهند که مسلما به استراتژی، میزان وقت گذاشته شده، سرمایه اولیه و … دارد و عملا نمیتونیم بگیم که کدوم سریع تر جواب میده.
      در مورد درآمد بیشتر هم داستان به همین شمل یک موقع هست شما یک فروشگاه اینترنتی میزنید و ماهی 100 میلیون درآمد خالص دارید یک موقع هم هست سالی 10 میلیون، بقیه کسب و کارهای اینترنتی هم به همین شکل هستند عوامل بسیار زیادی دخیل هستند و ما نمیتونیم بگیم که کدوم یکی درآمد بیشتری داره.
      با تشکر

      پاسخ
  • کسب و کارهای کلیکی هم جواب میدن؟

    پاسخ
  • باسلام وقت بخیر بنده تولید کننده ساک های ورزشی بیش از 20مدل درنگها و طرحهای بروز برای همکاری درخدمتم با بهترین قیمت مستقیم طرف قرارداد باتولیدی و حمایت از کالای ایرانی
    09017174066رجبلو

    پاسخ
  • امیررضا فربد
    مرداد 10, 1400 10:13 ق.ظ

    پسر خاله من یک اپلیکیشن طراحی کرده بود پارسال برای ردیابی افراد پیر و آلزایمری بعد این اپلیکیشن هم مکان فرد پیر رو به بچه هاش گزارش میداد هم شرایط جسمیش رو مثل ضربان قلب و ایناش رو سر همین طراحیش الان امریکاس. ینی اگه یکم فکر پشت هر کاری باشه و منجر به ابداع یک چیزی بشه نون ادم تو روغنه

    پاسخ
  • میلاد ابراهیمی
    آبان 9, 1400 11:05 ق.ظ

    استریم کردن خیلی بیشتر از اون چیزی که فکرش رو می کنیم درامد داره

    پاسخ
  • وقتتون بخیر باشه ببخشید آیا بدون صرف زمان میتوان به موفقیت در کسب و کار اینترنتی رسید؟

    پاسخ
    • مدیر سایت
      تیر 22, 1401 3:20 ب.ظ

      سلام
      ببینید برای کسب درآمد اینترنتی هم مانند سایر مشاغل باید زمان صرف کنید و وقت بگذارید. اگر بصورت مفید وقت بگذارید قطعا موفق خواهید شد فقط حواستان باشد که از مسیر اصلی خارج نشین

      پاسخ
  • مهدی معروفی
    آذر 8, 1400 3:50 ب.ظ

    به نظر من بهترین راه درآمد در شرایط کنونی سرمایه گذاری در رمزارزها و ارزهای دیجیتال است. با اندکی صبر و حوصله، , و یک هزینه اولیه می تونید به درآمد های مناسب و خوب برسید.

    پاسخ
  • واقعا جامع و کامل بود مطلبتون
    دستتون درد نکنه

    پاسخ
  • ساناز ابراهیمی
    شهریور 27, 1401 11:39 ق.ظ

    واسه گویندگی حتما باید صدامون خوب باشه دیگه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست