وبلاگ دایان افیلیت

ارائه رایگان آخرین و کاربردی‌ترین مقالات در حوزه آموزش کسب درآمد اینترنتی، همکاری در فروش و دیجیتال مارکتینگ

یادداشت

45 ایده کسب و کار اینترنتی و پولساز؛ کسب درآمد اینترنتی (monetization)

فهرست مطالب monetization; Along with different ideasکسب و کارهای پول ساز چه هستند؟لیست 42 ایده کسب و کار اینترنتی پولساز و کسب درآمد45 ایده کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد اینترنتی پولساز در ایراننتیجه گیری monetization; Along with different ideas بیش از 10 راه برتر برای کسب درآمد انلاین و پولساز که هیچ جا پیدا نمی کنید! ممکن است بارها با تبلیغات مختلف درخصوص کسب و کارهای پول ساز مواجه…
آموزش های جامع تلگرام

رفع ریپورت تلگرام و روش های رفع آن

امروزه پیام رسان های مختلفی در جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد که یکی از محبوب‌ترین آنها تلگرام است. در کنار امکانات این اپلیکیشن،…
میزان بازدید
1,192
آموزش های جامع دیجیتال مارکتینگ

چگونگی نوشتن مقاله در لینکدین

یکی از تفاوت‌های اصلی شبکه اجتماعی لینکدین با سایر شبکه‌های اجتماعی دیگر فضای جدی و حرفه‌ای آن است که افراد می‌توانند از طریق…
میزان بازدید
999
آشنایی به 7 ربات برتر اینستاگرام
آموزش های جامع اینستاگرام, آموزش های جامع شبکه های اجتماعی

آشنایی با 7 ربات اینستاگرام برتر

با ربات اینستاگرام (Instagram bot) چقدر آشنایی دارید؟ ربات‌ها برای آسان کردن کار و اهداف تجاری ما در شبکه‌های اجتماعی مورد استفاده قرار…
میزان بازدید
662

امروزه با گسترش تجهیزات دیجیتال، افراد با استفاده از بسترهایی که اینترنت در اختیارشان قرار داده است، مشغول به کسب درآمد هستند. شیوه هایی که برای کسب درآمد اینترنتی استفاده می شوند، گوناگون و گسترده اند. برای موفقیت در هر روشی که برای کسب درآمد انتخاب می کنید، باید آموزش ببینید و به اصطلاح چم و خم کار را پیدا کنید.

در کنار آموزش های لازم در زمینه کسب و کاری که انتخاب می کنید، مارکتینگ از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شما باید در جهت موفقیت و گسترش کسب و کار خود، از روش ها و انواع بازاریابی به خوبی و درستی استفاده کنید. برای این که بتوانید در کار خود بهترین نتیجه را به دست آورید؛ باید آموزش ببینید و اطلاعات و آگاهی خود را از بازیابی یا مارکتینگ افزایش دهید.

اهمیت آموزش و افزایش مهارت ها بر میزان کسب درآمد

داشتن مهارت و آگاهی از چگونگی فعالیت در هر کسب و کاری، کلید موفقیت در آن است. شیوه های کسب درآمد نوین نیز از این قاعده جدا نیستند و برای اینکه بتوانید از آن ها درآمد خوبی به دست آورید؛ زیر و بم کار را باید به خوبی بدانید و در آن ها ماهر شوید.

در حال حاضر شیوه های کسب درآمد در خانه و در اینترنت از محبوبیت بالایی برخوردارند. شما می توانید از شبکه های اجتماعی گوناگونی که در دسترس قرار دارند مانند اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، یوتیوب و… کسب درآمد کنید. از دیگر روش های کسب درآمد اینترنتی می توان به ایجاد سایت، بلاگ، تولید محتوا و… اشاره کرد.

یک روش به نسبت جدید، همکاری در فروش است که می توانید از طریق آن درآمد میلیونی داشته باشید. در این روش شما به عنوان یک بازاریاب محصولات شرکت یا برندی را تبلیغ می کنید و به ازای هر خرید، کمیسیون دریافت خواهید کرد. در کل، اینترنت و شبکه های اجتماعی بستری فراهم آورده است که به شیوه های گوناگونی، بتوانید در آن فعالیت موثر کرده و درآمد کسب کنید؛ اما شرط موفقیت شما فعالیت همراه با دانش و مهارت است.

به همین خاطر است که دایان افیلیت با ارائه مقالات و ویدئوهای کاربردی و کاملا عملی در زمینه آموزش کسب و کارهای گوناگون و دیجیتال مارکتینگ سعی دارد تا شما را در مسیر موفقیت در کسب و کار خود و افزایش کسب درآمد، کمک و یاری کند.

چرا همه برای کسب درآمد به آموزش مارکتینگ نیاز دارند

می توان گفت که بازاریابی یا مارکتینگ، فرایند و مجموعه اقداماتی است که شما در کسب و کار خود انجام می دهید تا مخاطبین و افراد را به محصولات و یا خدمات خود علاقه مند و جذب کنید.

اگر فروشگاهی داشته باشید که در آن محصول می فروشید و می خواهید با افزایش مشتری، فروش خود را بیشتر کنید یا پیجی که می خواهید مخاطبین آن را افزایش دهید؛ در هر حالت باید با اصول و قواعد مارکتینگ آشنا شوید و اطلاعات خود را در زمینه انواع بازاریابی و چگونگی عملکرد در هر کدام، زیاد کنید.

از آنجا که در حال حاضر اکثر افراد و کسب و کارها در فضای مجازی مشغول به فعالیت هستند و از آن کسب درآمد دارند؛ دیجیتال مارکتینگ از اهمیت بالایی برخوردار است و باید به آن توجه ویژه ای کرد.

در دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی از طریق بسترهای دیجیتال و اینترنت انجام می گیرد و روش مدرن تری محسوب می شود. سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو، بازاریابی شبکه های اجتماعی، بازاریابی محتوا، بازاریابی موتورهای جستجو و… از انواع بازاریابی دیجیتال هستند و شما در کسب و کاری که دارید، بهتر است دانش و آگاهی خود را در آن ها افزایش دهید.

به عنوان نمونه، دانستن این موضوع که سئو چیست و چگونه می توان با استفاده از آن مخاطبین بیشتر و گسترده تری را جذب سایت خود کنید، از اهمیت بالایی برخوردار است. با افزایش آگاهی خود در این زمینه و سایر روش های بازاریابی می توانید در کسب و کار خود موفق تر عمل کنید و در آمد بیشتری نصیبتان شود.

خدمات دایان افیلیت برای آموزش مارکتینگ چیست؟

دایان افیلیت در بلاگ خود سعی کرده است تا مقالات به روز و گوناگونی در زمینه موفقیت در کسب و کار، آموزش سئو، بازاریابی شبکه های اجتماعی و آموزش افیلیت مارکتینگ نوشته و منتشر کند.

تمامی این مقالات با هدف کاربردی بودن نگارش شده اند. در این مقالات با انواع روش های کسب درآمد و انواع مارکتینگ آشنا می شوید؛ به نحوی که با خواند آن ها بتوانید از روش ها و نکات اشاره شده، جهت بهبود کسب و کار و موفقیت در فعالیت های خود استفاده کنید.

به عبارت دیگر مقالات نگارش شده فقط بیان تئوری از مسائل دیجیتال مارکتینگ نیستند. در مقالات دایان افیلیت با بیان نمونه های کاربردی و تجربیات افراد، می توانید دانش و آگاهی را در زمینه کسب درآمد و مارکتینگ به دست آورید که در عمل کاربردی باشد و به کارتان بیاید.

از طرفی دیگر دایان افیلیت با ساخت و انتشار ویدئوهای آموزشی در زمینه های مختلف کسب درآمد اینترنتی و مارکتینگ، به صورت تصویری شما را برای موفقیت در کسب و کارتان راهنمایی و همراهی می کند. شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی گوناگون دایان مانند اینستاگرام، لینکدین و… نیز به محتواهای تولید شده و اخبار روز دنیا دسترسی داشته باشید.

آموزش روش های کسب درآمد از مارکتینگ چقدر زمان می برد؟

به دست آوردن مهارت در هر کاری نیاز به صرف وقت و زمان برای آموزش و یادگیری دارد. در این میان روش های مارکتینگ از آنجا که بر اساس نیاز مخاطب و پرسونا پیاده سازی و برنامه ریزی می شوند، همیشه در حال به روز رسانی و تغییر هستند. به همین دلیل است که نمی توان انتهایی برای آموزش در این زمینه در نظر گرفت و باید همیشه دانش خود را به روز کنید.

پس با این حساب نمی توان با قطعیت گفت که آموزش در زمینه مارکتینگ چقدر زمان خواهد برد. چیزی که مشخص است، باید آموزش و کسب دانش و آگاهی در کنار فعالیتی که می کنید تداوم داشته باشد. یادتان باشد که اگر برای آموزش و یادگیری وقت نگذارید، مطمئن باشید که از رقبای خود عقب خواهید افتاد.

فهرست